surfepia Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Har hatt en liten mistanke om at det var ei jente ettersom jeg var veldig kvalm denne gang. Det var jeg ikke sist når jeg fikk sønnen min. Var veldig veldig gøy å se, fikk 5 bilder med oss hjem og opptak på mobilen av hjertelyden :-) Så til dere som ikke har vært enda: gled dere!!! :-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Grattis så mye med vel overstått UL og en liten rosa skatt i magen=) Om en drøy uke er det endelig min tur, gleder meg!!
september 10 Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Gratulerer så masse... eg skal på mandag og både gleder og gruer meg. Var på UL i uke 13 og då meinte legen min at det var en gutt. Men er likevel ikkje heilt sikkert siden det var litt tidlig. Vi får se om en knapp uke Kunne godt tenkt meg en jente, men er glad for gutt og. Har en av hver, og har hatt prøverør med alle graviditetene. Er glad eg berre er blitt gravid igjen eg og venter nummer 3 Lykke til videre, når har du termin? eg har 12. september
surfepia Skrevet 6. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2010 Håper du er like heldig som oss, at du får noen som virkelig tar seg tid til dere :-) var så hærlig å få forklart, målt, undersøkt og fotografert den lille :-) Ønske deg masse lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå