Gjest Kine med to prinsesser Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Hei alle sammen! Skulle gjerne hatt folks erfaringer angående soldrakter vs badebleier med/uten tankini topp til barn på 2 år? Vi skal til Kreta i mai og til Sverige i juli, så det blir ikke kjempevarmt når vi skal bade. Så tror at soldrakter kan bli for kaldt? eller hva mener dere? Fungerer badebleiene som vanlig bleie? takk for alle svar:-)
❤lille stjerne❤ Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Vi har hatt soldrakt til snuppa når vi har vært i Thailand og Hellas. Har brukt den litt, men ikke så mye. Det blir fort litt for varmt og klamt når det er varmt og litt for kaldt og vått å gå med under/etter bading synes jeg. Men den har likevel vært grei å ha av og til for å unngå at hun får for mye sol. Er ikke så lett å få aktive små til å holde seg i skyggen alltid. Men mest har vi brukt bare en vanlig badebukse/bikinitruse samt "tropehatt". Badebleiene liker jeg ikke, det suger til seg så mye vann og blir klumpete og tunge.
lille sprelle Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Vi brukte soldrakt i bomull på land og sånn "fleregangs" badebleie når hun badet da hun var 10 mnd-1,5 år. Det fungerte fint. Hvordan det blir nå til sommeren vet jeg ikke. Synes uansett det er greit med en form for badebukse så man slipper for mye sand i skrittet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå