Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Er nå så nysgjerrig at jeg sprekker snart! IKM på torsdag, livmortappen er langt oppe, myk og flat! Måtte derfor ta en sjekk. Drakk mye, tissa og testa midt på dagen- negativ! Etterpå leser jeg bruksanvisningen litt mere grundig, ikke drikk mye og test på morgenurin før forventet IKM! Når skal jeg lære å lese bruksanvisninger først? Ja ja, håper på at tanta holder seg langt unna og en positiv est på torsdag!
Gjest Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 IKM samme dag som meg du da :-) har samme type livmortapp, så lette som en idiot etter min CB med uke indikator i dag, vet jeg har en her et sted, men gudene vite HVOR! finner den ikke, den er ikke noe sted, og vi som har "hele" 34 kvm å lete på.. starter snart å beskylde samboeren for å ha gjemt den unna jeg! Men kanskje like greit å vente til IKM, enda jeg er spent nå..
White*Angel Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Skal ikke si hvor mange jeg har svidd av nei =p
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 6. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2010 Godt jeg kjøpte en pakke med 2 i! Tror jeg tegner på et blått kryss før jeg tester, vil så gjerne ha det krysse der! Let og du skal finne, den dukker nok opp på torsdag når du trenger den!
..snøklokke.. Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 Får håpe den viser riktig resultat:) Jeg hadde ikm igår, tror jeg, er litt usikker. Testet i morges, og det var ikke mye tegn til strek der nei. Cb testen røyk i to biter og jeg sjekket altså også UNDER plastikken, for å se om det var noe tegn der.. Desperat?? Nei da.. Så jeg venter og venter på tanta jeg nå.. Får ømmere pupper for hver dag, men tappen er lav, så er rimelig sikker på at tanta er rundt hjørnet. Lykke til dere andre!!
Gjest Skrevet 6. april 2010 #6 Skrevet 6. april 2010 er en fordel det da ja :-) hehe, ja, hadde vært greit om man kunne tegne på selv, og vips så var det sant! Jeg håper virkerlig det, føler meg ikke gravid, men kjenner ikke noe til TR heller (pleier å få mens smertene allerede 5 dager før, pleier å være så vondt at jeg kryper sammen i en ball).. så er nok så spendt nå kan man si!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå