randiak Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 kan jeg være gravid?? har halsbrann,ømme bryster å vondt i underlivet. testene jeg har tatt har vært negative men det er jo noen uker siden jeg tok de nå,,'' håper på svar
Gjest Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 enten det, eller så er TR i annmarsj.. vet jo ikke noe før du brenner av en ny test :-) sender masse håp og krysser det som krysses kan for at det er en spire der.. men eneste måten å vite er å teste :-)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 noen uker siden?? er du over tiden da eller? vanskelige å svare på sånne innlegg..alle vil jo ha til svar at du er sikkert gravid osv..men sannheten er at pms symptomer og gravid symptomer er skremmende like! men lykke til:) kun en ny test vil gi deg noe sikkert svar...
Julie_82 Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Kan like gjerne være el eller tr. Kommer an på når du hadde mensen sist. Som nevnt over kan ingen fortelle deg om du er gravid eller ikke, du må ta en test. Noen tester positivt veldig sent, så sent som uke 7-8.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå