Gjest Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Tenker sånn netting som ofte er rundt skoler, bhg og sånt,stygt som juling kanskje, men effektivt for å holde mini på riktig side av trafikken... Noen som har fått satt opp sånn av firma?? Hvor langt satte du opp og hva betalte du??
Bettybu Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Nå husker jeg ikke hva stolpene kostet,..eller kanskje vi hadde dem?? Men Gjerde/nota mener jeg kostet 750 kr muligens uten moms... Og hvor lang var den nota?? Hmmm, lang nok til å gjerde inne en tumleplass til barn i allefa... Se på felleskjøpet, der finner du sikkert noe..tips..
brooklyn Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Har du staurer? Hvor langt gjerde trenger du? Kan fint kjøpe dette selv på type plantasjen og smekke det opp selv!
Martin+Mamma Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Vi tok kontakt med noen sauebønder gjennom en vi kjente. De har ofte slik til overs. Fikk hele sulamitten for ei flaske conjak:p
moe_ Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Hvis man er nevenyttig og kan litt selv og er heldig med hva slags underlag man har, kan man sette opp selv og spare noen kroner på det. Ellers hadde jeg nok henvendt meg direkte til leverandørene og spurt om pris, det koster ikke å få offert. Sjekk gulesider, legg ut info om prosjektet ditt på anbudstorget, google litt, se hva du finner på finn.no Lykke til! PS. Dersom tomta deres er stor nok, kan det kanskje være aktuelt å ikke gjerde inn hele tomten, men kun "lekeplassen".
Anja Annonym Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 Felleskjøpet er dyrt, mens Jula er billig. http://www.jula.no/gjerdenetting-25-m-131857 Hvis ei tomt er f eks 600m2, altså 20m lang og 30m bred, så trenger du 100m gjerde. Altså 4 ruller = kr. 1600. http://www.jula.no/runde-gjerdestolper-6-pakning-131897 6 gjerdestolper koster kr. 299. Du trenger en pr. andre meter hvis du vil være sikker på at ikke ungene herjer sundt eller rømmer. Altså 8 pakker = kr. 2392. I tillegg trenger du gode arbeidsnever, slegge og bindetråd for noen hundrelapper, samt en port til en tusenlapp, http://www.jula.no/port-131892 Å bestille et slikt gjerde ferdig med kvittering koster rundt kr. 20 000. Selvsagt litt avhengig av hvor i landet, og hvem som har ledig tid.
___ Skrevet 7. april 2010 #7 Skrevet 7. april 2010 Stolper og netting + topplist kan du regne med at kommer på ca 250 kr/m for et gjærde med høyde 150 cm. Det er med mva. Da må du gjøre jobben selv. Hvis du vil ha det ferdig oppsatt tipper jeg du må ut med ca 100,- til 150,- kr ekstra.
Anja Annonym Skrevet 7. april 2010 #8 Skrevet 7. april 2010 u regne med at kommer på ca 250 kr/m for et gjærde med høyde 150 cm. -------------- Hvor i granskauen greier du å få kjøpt så DYRE materialer??? Er dem gullforgylte eller??? Jeg har nettopp kjøpt gjerde, og INGEN butikker i midt-norge var en gang i nærheten av de overprisene der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå