Gjest Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Min lille på 9 uker hikker mye. Både i forbindeluse med mating og gjerne også sånn helt plutselig... Noen som vet hvorfor? Han fryser IKKE, for han er alltid godt innpakket. Noen som vet hva som hjelper?
Kortslutning Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Jenta vår hikka også veldig mye de første månedene. Men det gikk over av seg selv etterhvert. Jeg fikk høre at det var vanlig de hikka mye(aner ikke om det er sant).
Gjest Kira06 Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Det var mye hikking her i gården de første mnd, men det har gitt seg nå. Hun hikket masse når hun lå i magen også, vet ikke om det har noen sammenheng. Har ingen gode råd på hva som hjelper, da vi ikke tenkte så mye over det. Bortsett fra at vi ofte tok henne opp (i stedet for at hun skulle ligge på ryggen), fordi hun gulpet så mye i forbindelse med hikkingen.
abella Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Det er vanlig at de hikker en del. De to siste månedene av graviditeten kunne jeg kjenne at Knerten hikka én eller to ganger hver dag. Og det har han i grunnen fortsatt med etter at han ble født. Men har kanskje blitt litt sjeldnere nå i det siste når han har rundet 4 måneder. Jeg har aldri forsøkt å gjøre noe med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå