Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Tassen blir 9 måneder om et par dager og nå nekter han plent å ta pupp lengre... Er vel blitt stor gutt vettu Har drevet og pumpet en ukes tid nå, men nå er det slutt ja. Gikk til innkjøp av Nan idag. Litt vemodig også, men et godt tegn at gutten har blitt stoooor gutt
septbaby09 Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Må vel nesten si gratulerer også Men skjønner det er litt vemodig. Hvordan får du i han væske ellers? Og hvor mye. Har skrevet her tidligere ang dette, fordi mini her ikke vil ha pupp el flaske på dagen. Har nå prøvd 3 forskjellige flasker, inkl de han tok før, når han fikk mme om jeg var ute en tur... Ser du har kjøpt nan, hvor lenge og hvor mye melk skal de små ha?? Jeg ammer fortsatt 3.4 ganger i døgnet, men alt mellom 18-06!!
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 6. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2010 Han drikker masse vann på tutekopp i løpet av dagen. Ellers var han over 5 mnd før han begynte å ta flaske. Mormor måtte trå til i juleferien for å "lære" han å drikke av flaske Hehe... Var ingen vits for meg å prøve å gi flaske for da bare tullet han og spyttet ut. Mener jeg har hørt at de skal ha 5-6 dl melk i løpet av dagen. Tenkte å fortsette å gi Nan fram til han er ett år og deretter gå over til kumelk. Men det blir jo bare til måltidene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå