siz85 Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Jeg lurer litt på å kjøpe en slik vogn. Venter førstemann i oktober og har egentlig ikke peiling på vogner. Ønsker en vogn som er lett, har trapper utenfor og ønsker at det er enkelt å ta av bagen, at ungen kan sitte mot meg når en går over til sportsdelen og at det er en vogn som kan brukes i flere år. Er ikke så viktig om den er veldig god å gå i byen med eller i butikker, ønsker heller at det er god på litt ulent terreng, grus og snø. Fint med litt ros og ris på vognen Hvilken andre vogner vil dere anbefale?
♥REBECCA♥ Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 skal faktisk selge min sånn vogn om du ønsker kjøpe den, den er 10 mnd gammel, den har en søskendel,og andre delen så følger det med en hardbag til vognen er super på snø og grus, og den er utrolig god og trille på, veldig fornøyd med denne vognen selv..men den tar litt plass, så vi trenger en søskenvogn som er litt enklere,så vi skal kjøpe brio twin sitty, har to små, ene blir 1 i mai,andre 2 i juni,og venter neste om akurat 2 mnd, så vognene tar litt plass her, så derfår lettere med en enklere til di to andre små
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå