Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Åååååå jeg er så lykkelig!!! Trodde det aldri kom til å bli min tur til å få en positiv test i hånda! Aller, aller første gang etter 15 prøveperioder! Eggløsningen kom tidligere enn antatt, på dag 9. Ikke brukte jeg noen form for hjelpemidler i og med at denne gang skulle vi være borte fra hverandre under eggløsningen. Ingen hostesaft eller grapefruktjuice eller noen ting. Vi hadde til og med bestilt time for sædprøve denne uken (han gruer seg så fælt) og nå slipper han det. Kjente etter noen dager at tungen fikk en rar smak, ikke metallsmak, men en sånn stikkende følelse når jeg pusset tennene. Har hatt vondt nede i magen. Nesten som mensen skulle komme, men på en annen måte. Kjenner at det brenner og stikker. Testet 12 dpo og det var såvidt en liten skyggestrek. Jeg holdt på å bli gal. Så på denne testen sikkert 100 ganger på en dag. Kunne det være en strek? Er 16 dpo og har tatt 2 tester til som lyser definitivt gravid! Samboeren vet ingenting ennå. I morgen har han bursdag og da skal dette være en av gavene han skal få! Han kommer til å dø av glede!!! Så denne gang da jeg IKKE tenkte at det skulle skje, så skjedde det. Typisk!
Kicam Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Gratulerer så mye! Skulle gitt mye for å være i din situajon nå Gratulerer:)
Nattensdatter Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Åh, GRATULERER!!!! Og så rett før bursdagen hans, da. For en presang!!!
Gjest Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 gratulerer! et mini tips: ta en ny test i morgen tidlig, legg den i en eske og pakk den inn ;-) hadde jo vært litt moro at han hadde fått vite det slik, og tenk hvilke glede å faktisk få se en positiv test :-) samboeren min gikk glipp av det sist, så nå får jeg ikke lov til å teste før han er i nærheten ;-)
Satya Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 Gratulerer, det fortjener dere! Ha en strålende feiring i morgen
Ella78 m/ A&M Skrevet 6. april 2010 #8 Skrevet 6. april 2010 Gratulerer så mye!!!! Det blir jo en fantastisk overraskelse for samboeren din!! Lykke til og igjen, GRATULERER!!
yeah:) Skrevet 6. april 2010 #12 Skrevet 6. april 2010 GRATULERER så masse!!!!det var jammen lang prøvetid...gu,så deili at du endelig e blitt gravid da!!MÅ jo være en helt fantastisk følelse etter så lang tid!!Åsså så koselig presang til samboeren din!!:) Kos deg masse med samboeren din i morgen, og masse lykke til med den fine tinden dere har forann dere:)
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 6. april 2010 Forfatter #13 Skrevet 6. april 2010 Tusen, tusen takk alle sammen! Kan ikke fatte at det er jeg som får alle disse fine ordene! Nå har samboeren lagt seg. Jeg skal klekke ut en plan. Uansett skal jeg ta en test i morgen og gi den til ham. Tenkte kanskje jeg skulle legge en bolle inn i ovnen og så skal han gjette seg til "gaven" han skal få!! Vi får se om jeg bare pakker testen inn. Åååå er så spent. Har jo visst om dette siden langfredag. Helt grusomt å ikke kunne si det til noen. Ikke har jeg sovet skikkelig og bare går i min egen verden.. Godt å ha dere på BIM her! Sender masse babystøv til dere alle! Klem fra
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 6. april 2010 #14 Skrevet 6. april 2010 Gratulerer så mye Skjønner virkelig ikke hvordan du klarer å la vær å sprekke ;)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 7. april 2010 #16 Skrevet 7. april 2010 Så utrolig gøy!!!! Dette fortjente du!! Masse lykke til med å fortelle det til mannen. Blir en perfekt bursdagsgave. Klem
Bringebærmamma 160611 Skrevet 7. april 2010 #17 Skrevet 7. april 2010 Gratulere så masse perle ;-D For en super bursdagspresang - sånn presang vil jeg gi til mannen min og ,-) (han har bursdag i juni og ut i fra at vi skal vente litt med å prøve på å bli gravide igjen hadde det klaffet supert om vi fikk positiv test i juni, he he) Gratulere igjen - hurra hurra ;-D
*3 prinsesser* Skrevet 7. april 2010 #18 Skrevet 7. april 2010 Gratulerer så mye! Det er slike jenter som deg som fortjener ekstra mye å bli gravid:D Merker jeg er begynnt å bli utolmodig allerede jeg, er bare i 3 pp, så jeg burde skammet meg!!!! Ønsker deg og alle andre her en fantastisk dag:D
Vårbarnet med to små Skrevet 7. april 2010 #19 Skrevet 7. april 2010 Gratulerer så masse!!! Dette fortjener du!!! Nå vet jeg endelig hvor deilig det er å ha en positiv test i hånda. Fikk positiv test idag
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 7. april 2010 #20 Skrevet 7. april 2010 Ååh!! Gratulerer!! Vannvittig morro! ....og verdens beste bursdagspresang for din kjære!!! Kos deg med svangerskapet!!
Carina har to små gull Skrevet 7. april 2010 #21 Skrevet 7. april 2010 Gratulerer så masse Der er så morro å lese når en har prøvd så lenge og så er det endelig klaff. Lykke til i svangerskapet og nyt den voksende magen
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 7. april 2010 Forfatter #22 Skrevet 7. april 2010 Tusen takk alle sammen! Blir så rørt her av alle disse fine ord:) Samboeren fikk beskjed om å hente en gave som lå inni ovnen. Han kom tilbake med en hard bolle som hadde ligget der en stund! Han skjønte ingenting og brast ut i gråt da han fikk vite det! Ga han en CB test der det sto GRAVID. Verdens beste bursdagsgave!!!! Han er helt i sjokk! Vi gleder oss Håper bare at spiren holder seg der inne!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 7. april 2010 #23 Skrevet 7. april 2010 Herregud så rørende!! Nå gråter hormontrollet her og.
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 7. april 2010 #24 Skrevet 7. april 2010 Ååååå.. Så godt å se en solskinnshistorie! Gratulerer så mye!
Ragnis Skrevet 7. april 2010 #25 Skrevet 7. april 2010 Ååååååååååh, nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne! Jeg har prøvd like lenge som deg, husker deg fra jeg beg å lese her, for syntes du hadde så fint nick, og at du alltid har virket så sympatisk og fornuftig:) Tusen millioner gratulasjoner! + at du gir håp til meg også, som fikk mensen igår igjen og aldri har sett en positiv test. (Siden nittitallet, altså, har to gutter) Får bestille sædprøve og la være å tenke for mye;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå