Gravid med nr 2;) Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 jeg skal ha UL imorra,men er det noen "regel" på om dette er innvendig eller vanlig UL? Dere som har tatt innvendig UL, kjenner dere noe?
siz85 Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Hvor langt på vei er du? Jeg skal selv ha UL i morgen, er kanskje 11/12 uker på vei og denne gangen er det utvendig UL. Har hatt 3 innvendige allerede. Liker ikke vanlig gu, men dette var mye bedre, ikke flaut eller ubehaglig.
renateda Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 vært på ul i dag og for to uker siden. begge var invendig ul. er nå 7+5. ved forrige sv var jeg også på ul i uke 12 og den var også invendig. Er så smått enda vettu Det er ikke ubehagelig i det hele tatt!
Gravid med nr 2;) Skrevet 7. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2010 ok, det hørtes jo betryggende ut,at man ikke kjenner noe. vet ennå ikke om det er innvendig eller vanlig. Jeg er 13 uker idag;)men har hatt mye magesmerter helt siden jeg ble gravid. men ingen blødninger.. gruer meg litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå