Nydlige datter09-spire2010 <3 Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Jeg er i uke 16+3 og tar folat. Er sikkert ikke vits,eller?? Skal jeg bare ta til glasset er tomt eller kan jeg bare slutte nå?? Hva gjør dere??
Frk Fjong Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 I følge jordmoren min var dette bare bra.. hun mente det bare hadde gode hensikter å fortsette litt utover 12 uker (spise opp glasset..) Selv hadde jeg ca 2-3 uker igjen av glasset når jeg passerte 12 uker.
M m/baby i magen Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Min jordmor sa at det nok snart kom til å komme nye anbefalninger m å ta folat hele svanger skapet, hun var overrasket over at det ikke var kommet enda. Hun var på en jordmorsamling for en stund siden hvor dette var tema
Brumlemannimagen Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Var hos jordmor i uke 18 og hun sa jeg gjerne bare kunne bruke opp glasset med folat tbl. Hun sa det bare var bra å ta folat. Viktig å få i seg B-vitaminer sa hun. Er i uke 20 nå og har nå sluttet med folat.
Phoenix1 Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 Jeg er i uke 24+0 i dag. Tar folat enda. Min lege sier til meg at det bare er bra å ta folat nå fordi fosterets behov for folat er økt i denne perioden jeg er i nå. Jordmoren min sier at jeg ikke trenger å ta det lenger. Så får litt forskjellige meninger om det altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå