Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Vi skal kjøpe trampoline til ungene våre, men er så usikre på hva vi skal kjøpe. Barna er 3 og 6, så vi tenker at de vil ha glede av den i mange, mange år... Spørsmålet er derfor om vi skal kjøpe en skikkelig dyr jump-king trampoline til 6000,- eller om vi skal kjøpe en fra Plantasjen, Obs, lekebutikk osv. til 2000- 3000? Hvis vi kjøper den billigste typen, betyr jo det at vi i realiteten kan bytte den ut med en ny en - to ganger når den blir slitt, og først da blir det like dyrt som den dyre. Jeg lurer på om de dyreste trampolinene som jump-king (kjenner dere til andre dyre?) er verd prisen (til vanlig privatbruk)? Noen som har en slik? Er de vesentlig bedre og varer vesentlig lengre enn "vanlige" trampoliner? De billigere trampolinene da, er de gode og gode nok og varer lenge nok? Hva slags trampoline har dere, hvor har dere kjøpt den og hvor fornøyde er dere? Hvor lenge har dere hatt den og er den slitt? Vi må i hvert fall ha en type med sikkerhetsnett siden barna er små... Håper mange har erfaringer å dele!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Vi kjøpte nettopp en på jysk til 1500 ,- med stige og sikkerhetsnett, og er veldig fornøyd. Den er ikke like stor som den fra lekebutikken, men mer enn stor nok til oss i alle fall (diameter: 3m tror jeg) Vi hadde egentlig planer om å kjøpe en fra lekebutikken til 3000,- men vi fant ut at det var bedre å kjøpe en billig som vi heller kan bytte ut om noen år når den blir slitt. Så lenge man tar vare på den, dekker den til og tar den inn når sommeren er over så varer den nok noen år tenker jeg! 6000,- var mye for en trampoline. Jeg vet at europris bruker å ha en kampanje i april/mai hvor de selger trampoliner til 2000,- inkl sikkerhetsnett og stige. Den ligner mye på den de selger i lekebutikkene og er litt større enn vår. Jeg ville ikke brukt mer enn maks 3000,- og heller spart pengene til noe annet morsomt til familien:)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Pappa kjøpte Jump King trampoline for 15 år siden, da jeg var liten. Den har jaggu opplevd mye, og den er fortsatt i god stand. Og i daglig bruk fortsatt i sommerhalvåret. Kommer definitivt til å kjøpe Jump King nå, og ikke de billige dritt-trampolinene som selges "overalt". For de er virkelig ikke bra!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Jaha, jeg regner med du har prøvd alle disse "billige dritt-trampolinene" siden du uttaler deg. En ting er å anbefale Jump King, som du har kjennskap til, men dersom du ikke har prøvd noen av disse "billige dritt-trampolinene" så trenger du ikke være så rappkjeftet. Jeg har en slik selv, og kjenner flere andre som har, og så lenge man tar godt vare på dem så er det ingenting i veien med dem.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 Selvfølgelig har jeg sett de! Har til og med solgt de! Det trekket som er over fjærene må byttes veldig ofte, fordi de sprekker opp, og duken er ikke like slitesterk som på Jump King sine, og fjærene er ikke i nærheten av kvaliteten til Jump King. Beklager at du tok deg nær av at jeg kalte trampolina di dritt, men det er jo faktisk det det er :/ Dog har jeg skjønt at ikke alle er som meg og kjøper kvalitet når de først kjøper noe, men heller kjøper det som er billig og likevel ender opp med å betale mer enn meg, bare over lenger tid. Og ja, jeg ser selv at den setningen ble fryktelig lang!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #6 Skrevet 6. april 2010 Har prøvd de også forresten. Den ene et vennepar kjøpte gikk i stykker etter to uker. Selvfølgelig reklamasjon, men kjipt for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå