Gå til innhold

Skulle gjerne hatt en opptur no...Skuffet etter UL

Anbefalte innlegg

Pga påska ble det først scanning idag, etter 8 dager på 450 ie Gonal-F og 4 med orgalutran. Store doser pga høy FSH (12,6). Var forberedt på få folikler, men hadde vel håpet de var større: 2 stk, en på 9 og en på 11mm. Beskjeden fra CFC var å fortsette med samme doser til fredag, så ny UL. Slimhinna var visst også foreløpig litt tynn. Den passet liksom til størrelsen på foliklene.

Kjære dere damer, har dere noen erfaringer å dele med oss. Gynekologen hadde ingen kommentar (vikar) og CFC er veldig kjappe, så hører gjerne på synspunkter og erfaringer her inne.

Fortsetter under...

hei kanskje jeg kan prøve å gi deg en opptur.....:)

som deg gikk jge på store doser sist noe som heter pergoveris og skuffelsen var stoor når jeg hadde en slimhinne på bare 6mm og kun to egg som var rundt 13 eller 14mm..husker ikke eksakt de var ihvertfall alt for små i forhold til de 2 andre forsøkene på samme tid om du skjønner.....

gyn.syns det var dårlige greier og begynte å bable om at jeg måtte tenke på at jeg hadde ett barn fra før osv...følte hun ga meg litt opp?:(

fikk beskjed om å fortsette tre dager til også ny sjekk,,,,,tenkte at jeg ikke så vitsen i det hele tatt for dette kan jo ikke gå bra på såå kort tid...jeg ga i grunnen litt opp hele greien og gråt strie strømmer...hele helgen...

kom på ul på mandagen og der var jaggu slimhinnen kommet seg rett over 10mm helt perfekt og eggene var også blitt perfekt str!!!:)) ikke til å tro! begynte å gråte av lettelse.....:)

ett egg ble satt tilbake og jeg er 10 uker på vei idag:) ul i morgen for å se om alt er bra:)

dette kna gå heeelt fint ser du;) du trenger bare ett egg;) for orden skyld så fikk jeg ut 5 og 6 egg de 2 andre forsøkene som var negative;)

masse lykke til!!!!

Takk for det, Tøysekroppen, både for at du delte din erfaring og for at du faktisk klarte å gjøre natta litt lettere. Dine egg var i utgangspunktet større enn de 9 og 11mm her i gården, men det viktigste for oss nå må være om de klarer å vokse nok på 3 dager. I verste fall må vel det hele avbrytes?

Ser på en lignende tråd her inne at Lille egg hadde noenlunde de samme målene etter ca like mange stikk, men hun har langt og min datter kort regime, så jeg vet ikke om det kan sammenlignes?

Håper på flere oppmuntringer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...