Gå til innhold

Nervepirrende:o

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på min 1pp, etter å ha ventet 2år på at jeg en dag snart skal få barn.

Har ikm 9april og klarer ikke vente jeg. Kan ikke jeg bare få vite det nå:P har ikke noe symtomer utenom at jeg har mer vondt i magen og ryggen. Stølfølelse i magen, men tenker at siden det er min første pp etter p-piller så kan det være kroppen som reagerer! Men uansett så for jeg snart dilla!! Fler som meg? Og ikm i uke 14 som meg??

:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe :-) høres ut som meg forige pp, var slik hos meg også da.. Nå er jeg på min andre pp, og ting føles mer naturlig, har ikm 8 april, og prøver å huske hvor jeg gjemte bort siste graviditets testen ;-) har ikke noen merkbare symtomer, bare trøtt og sliten, men det kan jo komme av andre grunner.. Pleier å fa murringer i mage og rygg ca 5 dager før ikm, men null tegn til dette heller..

Bare irritert over at jeg ikke kan huske hvor jeg la den siste testen min :-P hehe

Skrevet

Bare 2 dager på deg da jo. Kjempe spennende:D jeg har jo dagen etter deg! Ja, jeg er jo ikke vandt med noe enda, så jeg kan ikke se eller føle på hva som er symtomer eller ikke. Jeg har av en eller annen grunn magefølelse på at 1pp er min tid , noe jeg følte før jeg prøvde i det hele tatt , men det får tiden vise.

****Baby støv på oss****

Skrevet

Ja, men prøver å holde meg rolig, vil ikke gire opp samboeren min :-) hehe.. Men er noe i meg som "hvisker" at dette kanskje var vår månde, men tørr ikke høre på den stemmen! Vil vel bare bli skuffa om det ikke stemmer. Får håpe dette vår deres månde også :-) Hadde vært moro og gå over til 1 trimester sammen :-)

Men vi får holde oss i skindet og vente til ikm med testingen vår :-)

***masse baby støv på oss ja!***

Skrevet

Det er akkurat sånn jeg føler det også. At det indre i meg sitter med en sånn kanskje følelse som jeg ikke klarer å bli kvitt! Men vi må jo bare vente, om jeg klarer:p har en liten pakt med sambo at vi ikke skal snakke for mye om det og at jeg tester litt å sånn uten at jeg sier noe, for da synes han det er mye mer morsomt og spennende når jeg kommet med positiv test!!

Håper virkelig at vi begge er det sånn at vi kan gå over sammen og være på 1trimester.. Hadde vært sååå gull!!:D

*****fortsatt lykketil til oss*****

Skrevet

sant :-) her har jeg en samboer som maser om testing stortsett hele tiden, så måtte bare få gjemt unna, ble så påvirket av han, måtte lissom teste så fort jeg hadde kjøpt testene :-)

Men denne månden har han ikke nevnt det i det hele tatt, og vi begge ser på det som kan være symtomer, som tegn på at jeg snart blir syk ;-) tror det er lettere å takle skuffelsen da (så naive som vi er) hehe

ååå, hadde vært så morro, ta en test og kunne føle på det "skal jeg vente med å si noe", og det å finne beste måten å si det til kjæresten at man er gravid :-) får håpe det skjer snart med oss begge, og at vi kan følge hverandre gjennom trimesterne :-D hadde vært moro og "kjenne" en persjon hvertfall, her inne på bim, som man kan dele det med, og det at vi er på samme alder hjelper jo på :-)

samboeren min er noe mer "baby syk" enn meg, men, så er han jo 28 (29 i år) og vært pappa klar siden han var 19-20 :-) hehe

Skrevet

Her er det mer meg som er kjempe gira. Men nå har jeg vært gira i over 2år, og sambo har endelig blitt klar å gleder seg. Men han vil jeg skal overraske han istede for jeg har vært så ivrig på det før! Hehe. Sambo er 24!

Ja, det hadde vært kjempe stas om vi ble gravide samtidig så kunne vi fulgt hverandre:D det hadde vært helt gull altså!!

Skrevet

hehe :-) ja, da er det ikke rart han tar det roligere, av og til blir samboeren noe "over gira", men denne månden har ikke vært så ille her, han nevnte det så vidt i over i går, da jeg har vært trøtt og sliten siden 3 dager etter el, selv tror jeg at jeg brygger på noe, føler meg små kvalm og litt svimmel, så venter selv på at sykdommen skal bryte ut :-) hehe.

ja :-) hehe, blir spennende om 2-3 dager da, om noen av oss har en positiv test :-)

Skrevet

Ja, stor gleder meg. Sier ifra når jeg veit det med engang. Det må du gjøre å :D

Skrevet

klart det :-D hehe.. blir enda mer spenning i den testingen nå :-) siden vi ikke skal dele det med familie eller venner, så kan det gjøre godt å kunne "rope" det ut til deg hvertfall :-D

Skrevet

Takk i lige måde:D er likt her. Et sååå spent!

***krysse fingrene ***

Skrevet

Hei, jeg har ikm 10.april og er veldig spent!

jeg har kjent mensmurringer av og på i flere dager, men det kan jo være andre ting som gjør det.. Dette er 3.pp, og jeg prøver å roe meg ned og ikke tenke så mye på det, men det er jammen ikke lett..

I dag måtte jeg bare ta en test, men det var negativt resultat. Nå har jeg bestemt meg for å vente til søndag med å teste dersom tante rød ikke har kommet da. Skulle så inderlig ønske at det gikk an å teste med en gang etter befruktning slik at vi slapp å gå sånn i uvissheten i mange dager...

Som det ble skrevet tidligere: det er godt å få ut noen tanker her, når man ikke kan prate med andre om det!

Skrevet

Skjønner hvordan du har det. Har en test liggende som jeg vil svi rett av. Men prøver å vente til fredag:) så får vi bare håpe å tro det!!:)

skjønner veldig godt hva du mener med at testen kunne blitt positiv på dagen egget var befruktet;) det hadde jo vært gull:D

Skrevet

sant 2.gangsgravid? ! om man bare kunne testet med en gang! går jo snart på veggene av den ventingen.. forige pp, svidde jeg av 4 tester innen det var ikm, og etter det brente jeg av 6 til :-O klart TR ble utsatt sier jeg bare, så nå prøver jeg mitt beste og vente til ikm :-) hehe

Skrevet

Er så idiot!!! Ååååå.. Huff :-(

Positive: jeg fant igjen graviditetstesten! Negative: Ble brukt i dag tidlig!

Når skal jeg lære å holde meg unna den testen til etter ikm??? Hva er det som gjør at jeg bruker opp testene så fort jeg har de i hånda mi? Huff, skal aldri mer ha tester liggende.

Testen viste "Ikke Gravid", så vet ikke om jeg velger å tro på dette eller ikke, men setter meg hvertfall ned og venter på mensen, fremfor å stresse rundt en graviditets test. Men tror nok jeg kommer til å være her noen pp til :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...