Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 6 mnd. og snur seg fra rygg til mage hele tiden, men har ikke fått dreisen på å snu seg tilbake på ryggen igjen.

Hun blir jo sliten på magen til slutt, begynner å sutre/gråte, jeg hjelper henne tilbake på rygg igjen, hun snur seg på nytt....og sånn går dagen, hehe... :) :)

Så jeg bare lurer på hvor lang tid det normalt tar før babyen lærer seg å komme seg tilbake på rygg igjen på egenhånd? Det blir i grunnen deilig når hun lærer å håndtere det selv! :)

Hun har forresten begynt å løfte litt på rompa innmellom også. Vil så gjerne framover og spreller veldig med beina der hun ligger på magen. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, gutten vår er 8 mnd, og han ruller ikke fra mage til rygg ennå. Tror ikke han kommer til å gjøre det, heller. Har mer enn nok med å lære seg å krabbe :) Det er ikke alle som lærer seg det, men heldigvis blir de flinkere til å ligge på magen etterhvert!

Gjest eelis+kian
Skrevet

Og her lærte gutten å rulle fra mage til rygg før han lærte å rulle fra rygg til mage. Så det er store forskjeller! :-)

Skrevet

Gutten vår har nettopp lært seg å snu seg fra rygg til mage, men har bare snudd seg fra mage til rygg én gang, og det tror jeg var et uhell. Tror ikke han kommer til å snu seg rundt til ryggen igjen heller, fordi han er også alt for opptatt av å prøve å komme seg rundt i mageleie. Det er jo den veien de skal, så jeg ville ikke tenkt så mye på det jeg, altså!

Skrevet

Jeg opplever det samme som deg, dodo, han blir så gæren etter å ha ligget en stund på magen. Så snur jeg han, men vips, etter to sekunder er han tilbake igjen, hehe! I går klarte han plutselig å snu seg tilbake, fra mage til rygg, så da trodde jeg han hadde skjønt det, men i dag er det tilbake til samme gamle. Men plutselig kan det komme, tror jeg. Eller han begynner å krabbe først. Min lillegutt har snudd seg fra rygg til mage i en måned nå, og er 5 måneder og en uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...