Gå til innhold

hunde KENNEL i Oslo- område/Gardermoen anbefalinger mottas med takk

Anbefalte innlegg

Har sjekket nettet og finner en som heter Gardermoen Dyresenter

Noen som har erfaringer fra dette eller andre steder?

Har aldri benyttet kennel før, men nå ser det ut som vi ikke får hundevakt .

Trenger et sted hun kan være i Gardermoen/Oslo/ Akershus- område

det er snakk om et snaut døgn, men forlenge til at hun kan være alene.

Please

noen som kan hjelpe meg.

Fortsetter under...

Vi har hatt vår på gardermoen hunde og kattehotell. www.rangoy.no

Der er de utrolig dyktige og kjempe flinke med hundene! Jeg hentet han hjem siste gangen nå på lørdag etter 8 dager der. Han er nesten like glad når han kommer dit som når jeg kommer å henter han, så han trives hvertfall!

Anbefales virkelig!

Takk,

sjekker ut litt.

HÅper fortsatt på barnevakt, men ellers blir det nok kennel.

Når dere prøvde kennel for første gang, ble dere borte lenge da?

Er så redd hun vil mistrives men hun er jo en super sosial hund når det gjelder mennesker da

Første gang han var der leverte jeg han en torsdag morgen og hentet han på lørdag formiddag.. Han var like fornøyd da. Vi har prøvd litt forskjellige steder og fått endel anbefalinger fra andre også. Dette er absolutt den jeg liker best! (Bortsett fra Standall, men det ligger i heggedal og er veldig mye dyrere, samt nesten umulig og få plass!) Hundene får masse mosjon, får være ute og leke med andre hundene (kun de som er snille da:).

En ting som gjorde meg helt sikker på at min hund trives der var etter andre gangen hvor han kom hjem så var han ikke dårlig i magen. Og helt siden han var liten så har han blitt dårlig i magen når han er ukjente steder eller steder som han ikke kjenner seg helt trygg selvom han har med seg eget for. Det skjer tom som når vi hadde han med til mine foreldre i jula,.. Men siden andre gangen han var der på kennelsen så var han helt fin i magen. Bare super happy!!

Første gang når han var blitt dårlig i magen satt de han bort fra de andre hunden og gikk bare masse tur med han alene istedetfor, for de andre hundenes sikkerhet!

Ellers så syntes jeg hjemmesiden var litt usikker, men hadde fått så mange anbefalinger fra folk jeg kjenner, så tok sjansen. Du leverer enn glad og positiv hund og får en like glad om ikke mer glad hund tilbake:)

Som regel så er det ei venninne av meg som bor her og passer han når vi er borte, men der ute er nesten like godt som hjemme:)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...