2harBlitt3<3 Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Holder det ikke enentlig å ha sex annenhver dag for å bli gravid? Man må vel ikke til med eggløsningstester o.l. for å finne ut når du har eggløsning ,hvis du har ofte sex så skal det vel treffe på den riktige dagen forde? Skjønner jo at man ikke trenger å bli gravid forde, men jeg vil ikke gå glipp av en økt mulighet hvis det fins..
Gjest Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 vel, kan gjøre som meg, jeg testet el vår første pp. Så nå vet vi sånn ca når vi skal ha sexen, men ellers lever vi livet til det beste og har sex når vi føler for det, vil ikke at alt skal dreie seg om å få barn, da vil vi bare stresse over det, og dermed få enda lengre tid før det klaffer. Vi er rett og slett prøvere uten å prøve :-) i den forstand at vi har sex uten beskyttelse, og krysser fingrene for at det snart skal klaffe for oss :-)
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Samme som oss da lilledina:D prøvere uten å være skikkelig prøver:) men kjenner jeg får dilla å må vite nå hvordan det ligger ann!!!
Gjest Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 sant :-D hehe.. har forholdt oss rolige til det hele denne månden, men nå som ikm nermer seg, så vil jeg så gjerne vite hva som skjer! men finner ikke igjen g-testen min :-O gjemte den bort sist, så jeg ikke skulle fyre av alle uten grunn! haha
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 Hehe, føler akkurat det samme her. Sjekk alle skuffer, skittentøyskurv (hehe), under seng, madrass, godisskap:p hehe!!! Krysse fingrene
Gjest Skrevet 6. april 2010 #6 Skrevet 6. april 2010 hehe :-) er rart hvordan man kan glemme hvor man har lakt bort en test, når man innerst inne tenker på det med barn ganske så ofte! men borte er den, verste er vel at vi driver og pakker sammen til vi skal flytte! er noe redd for at testen ligger nederst i ene flytte esken :-O har lett i alle skap og skuffer, i klesskapet og på hatte hylla i gangen, den kan da ikke bli borte så lett? vi bor tros alt på 34 kvm :-P hehe
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 6. april 2010 #7 Skrevet 6. april 2010 Da må du bare se og føle deg rundt så kommer du plutselig på det!! Si ifra når du har funnet den da:D Bor ca bare i 50kvm selv, men bra planløsning:) hihi!
Gjest Skrevet 6. april 2010 #8 Skrevet 6. april 2010 det skal jeg gjøre :-) hehe, om ikke må jeg vel kjøpe ny test ;-) men tenker på det; om jeg er gravid nå, så har jeg jo en test da, som vikke vil bli brukt.. hehe, tenker på så mye rart for tiden ;-) Ja, er ikke store plassen, så får vel sjokk nå når vi først flytter, skal leie to etasjes hus på ca 100-120 kvm! stort det :-O men gooood plass til en eller to små (siden jeg vet jeg plutserlig kan slippe to egg)
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 6. april 2010 #9 Skrevet 6. april 2010 Det vil jo bli kjempe spennende. Også får dere god plass:D vi følger hverandre ang positiv test eller ikm;)
Gjest Skrevet 6. april 2010 #10 Skrevet 6. april 2010 ja :-) skal bli godt det :-) ja! venter spendt nå :-D
2harBlitt3<3 Skrevet 7. april 2010 Forfatter #11 Skrevet 7. april 2010 Det hørtes lurt ut, men sjekket du kun første pp, og da er det vanlig å få el på ca samme tid hver syklus?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå