☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Har ikke du nettopp gått på trippel pergo nå? Hvilken CD befinner du deg på og hvordan synes du det var å gå på trippelkur? Hvordan var EL på trippel i forhold til dobbel? Merket du noe mer? Mer smerter, EL-slim eller lignende?? Det kan da vel ikke være så veldig lenge til du har IKM, jeg krysser virkelig fingrene mine for deg - synes det er på tide at det er vår tur nå ja... Selv er jeg i dag på CD 7, siste dag med trippel pergo-kur, har slitt en del med hodepine og synsforstyrrelser denne gangen og humøret har vært virkelig på bånn, møkk sur, hehe - for en tikkende hormonbombe jeg er for tiden... Krysser fingrene for at det er trippelkur som skal til for oss begge to Det var mange spørsmål her, men håper du tar deg tid til å svare Uansett, lykke, lykke til med IKM, krysser fingrene for at du har en liten spire i magen nå Stooooor klem
monca*84*j12 Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Hei hei.. jo jeg har gått på trippel kur denne pp'en. Er vel på 9dpo i dag. Dette var min andre trippel kur- og denne gangen merket jeg ikke stort. Litt mer hormonell og litt trøtt. Men sist jeg gikk var det verre. Da ble jeg så svimmel at jeg nesten ikke turte og gå på jobb... Men varte heldigvis bare en dag! På dobbel og sist trippel hadde jeg ikke eggløsning. Så ikke noe sammenliknings grunnlag der gitt. Denne gangen fikk jeg eggløsning på CD 18/19 trur jeg. Litt sent altså. Dvs. jeg fikk positiv eggløsningstest. Jeg har jo ikke gått prøvesvarene igjen enda. Kan jo hende eggene ikke slappe eller noe annet. Men ikke noe særlige smerter og snakke om egentlig. Litt stikkinger men det er det. Jeg har vel ikm mot helgen trur jeg... Søndag ca. uff så kjedelig og få så mye bivirkninger da! Men har man bivirkninger kun mens man går på pillene? Eller kan de vare litt utover? De andre gangene syntes jeg liksom at jeg har hatt hetetokter osv etter endt kur. Bare hyggelig og svare vet du! Klaffer det ikke denne gangen så har jeg gyn.time på Ahus igjen Onsdag neste uke.. Så det blir bra... Mulig det blir sånne eggløsnings sprøyter. Håper seff jeg ikke trenger det. Har en del symptomer, og god magefølse- dvs jeg har jo hatt det før- men det har jo ikke hjulpet noe.. hehe klemklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå