MammaMia=) Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Er ikke helt sikker på om det er det jeg har nå eller ikke. Har tidligere hatt xu, sa og hadde svangerskapsforkiftning og svangerskapsdiabetes når jeg gikk med dattera... Noen som har pæiling om nåværende sv. er risikosv eller ikke??
<3 Milla <3 Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 kan svare kun på min bakgrunn, har studert 3,5 år medisin. Jeg kan si så mye at om du har hatt svangerskapsforgiftning 1 gang, så er det så å si sikkert at du ikke får det gang nr to. Svangerskapsdiabetes kan skje, men prøv å være obs på hva du spiser, og drikk rikelig. Spontanabort er det dessverre slik at det er mange som må gjennom, men det betyr på ingen måte at du får det igjen. Men du regnes nok som en innen riskogruppen, fordi du har hatt så mye komplikasjoner, og derfor bør du følges opp nøye helt fra starten. Ønsker deg uansett lykke til, og jeg synes ikke du bør bekymre deg FØR du har en grunn til det, for det er faktisk like sannsynelig at dette svangerskapet blir et helt normalt svangerskap
MammaMia=) Skrevet 6. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2010 Takk for svar.. Prøver å ikke tenke på det, men er jo ikke lett når man har vært der før.. Blir jo roligere når msn får slike svar i hvertfall da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå