Gå til innhold

Hva gjør jeg da ?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok en medisinsk abort i februar, ble gravid på pillen og kjæresten ville ikke ha barn enda, han kjempet ganske så hardt for å overtale meg til abort, selv om han aldri var slem i talemåten sin.

Det jeg oppdaget graviditeten på da var at jeg brakk meg når jeg hostet, at jeg plutselig tålte melk (jeg har laktoseintoleranse, men av en eller annen rar grunn tåler jeg melk når jeg er gravid), at puppene ble større og jeg fikk masse kviser på ryggen.

Han er mye bortreist, men han var hjemme i påsken i ca en og en halv uke. Nå er greia at jeg har disse merkelige symptomene igjen, jeg vet jo at jeg da er veldig kort på vei isåfall, men likevel.

Så nå er jeg litt redd og litt glad om jeg skal være ærlig. Jeg har angret mye på aborten og skulle ønsket jeg aldri hadde gjort det, så jeg hadde på en måte blitt veldig glad om jeg ble gravid igjen. Men samtidig blir jeg redd fordi jeg vet at han ikke vil ha barn enda og jeg vet at jeg ikke orker en abort til, hva ville skjedd da om jeg beholdt, det er redselen min.

Jeg går fortsatt på pillen, men den virket jo ikke sist og nå har jeg jo disse symptomene, skal ta en test i slutten av uken ca, jeg pleier å utsette mensen med pillene så aner jo ikke helt når jeg egentlig skulle ha hatt mensen.

Men om jeg nå er gravid igjen, hva gjør jeg da :S Hva ville dere gjort?

Fortsetter under...

Jeg er 25 og har ett barn fra før av. Nei fikk ikke noe ekstra hjelp, det var å ta de pillene og abortere fosteret, ingen oppfølging eller noen å prate med om valget, angret veldig på aborten i ettertid siden jeg egentlig ikke hadde lyst til å ta abort.

Skjønner det er vanskelig å gi råd, er som sagt bare litt godt å få luftet tankene fordi jeg grubler så veldig på ting :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...