Gjest Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Jenta mi er så ekstremt sur for tiden! Hun blir 4 mndr 17.april.. Har hele tiden trodd hun har vondt i magen, men føler hun er sur på en annen måte nå. Ingenting er bra nok.. Ikke vil hun ha mat, ikke vil hun sove, grynter og vrir seg hele tiden, tygger på hånda si (men det har hun gjort lenge).. Hun har hatt normal avføring de siste dagene, ikke feber.. Kan det være tenner på vei? Ser ikke noe hvitt i tannkjøttet, heller ikke mørkere farge som jeg leste om et sted. Hvor lenge før de bryter ut kan de bli sutrete (les; dritsur)? Eller er det noen som har andre tips om hva som kan plage henne?
Gjest Kira06 Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Huff, jeg føler med dere begge! Har ikke så mange gode råd å komme med, men ville bare si at det godt kan være tenner selv om man ikke merker dem. Vesla her fikk to tenner nede når hun var ca 5,5 mnd, og det var ingen som merket at de var på gang. Hadde faktisk 5 mnd kontroll rett før de brøt igjennom, og da spurte jeg om HS kunne kjenne etter om det var noen tenner på vei. Ettersom hun var så sutrete. HS kjente ingenting, og det gjorde heller ikke mamma som er barnepleier. Og noen dager senere kom de to første tennene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå