MissC Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Hei. Jeg får min førstefødte nå i aug, og ønsker tips på en lett vogn som tar liten plass med 3 hjul. Jeg får ikke bestemt med i denne barnevogn jungelen.
Sistah*G07*J09* Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 har ikke prøvd den selv, men har flere venninner som er super fornøyd med quinny freestyle
Fullt hus :) Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 anbefaler IKKE quinny. Den er skikkelig ustabil. Har hatt den, men solgte den fort igjen. Bortsett fra den så har jeg ikke noen erfaringer med 3 hjulinger.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 jeg har jobbet i b.hage med 3 hulinger..jeg anbefaler heller ikke denne! vi har hatt et par bikke ulykker for å si det slik!
Lykke X 4 Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Om en trehjuling velter kommer helt an på vogna. Det finnes også veldig stabile trehjulinger, og det finnes ustabile firhjulinger (jeg har hatt enormt med vogner både med 3 og 4 hjul). Forholdsvis lette og gode vogner med tre hjul er Mountain buggy urban jungle og TFK joggster twist. Minuset med disse er at sportsdelen er vendt fra en. Jeg vil egentlig heller anbefale en tradisjonell og klassisk firhjuling til baby, fordi man gjerne da får lunere bag og vendbar sittedel. Mye mer komfortabelt for barnet! Emmaljunga city cross og Brio happy duo er to ganske så lette firhjulinger. Så kan man evt. kjøpe trehjuling a la disse som sportsvogn fra rundt ettårs alder. Det er mitt råd
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #6 Skrevet 8. april 2010 Vil heller ikke anbefale trehjuling til nyfødt. Kanskje du heller kan se på firhjulinger med svingbare forhjul, som er mer stabile? Anbefaler Brio Go på det varmeste, bagen er veldig lun og god, vognen har vendbar sittedel og svingbare forhjul. Meget god vogn både i by og på terreng.
MissC Skrevet 9. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2010 Tusen takk for tips! Har ombestemt meg, det blir nok en firehjuling isteden. :-) Har sett litt både på Emmaljunga City Cross og Brio Go, så det blir nok en av dem.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #8 Skrevet 9. april 2010 Det er to gode valg - prøv dem litt rundt i butikken før du bestemmer deg, se gjerne på hvordan de er sammenlagt, hvor lett det er å snu sittedelen, hvilken som virker lettest å trille m.m. Alltid godt å "erfare" litt selv når det endelige valget skal tas, selv om det er flott med gode råd fra andre også.
Mamma til snart tre Skrevet 9. april 2010 #9 Skrevet 9. april 2010 Har hatt urban jungle vogna i et år og har aldri opplevd at den har veltet eller er ustabil. Har hatt den med sportsdel, venter nå nr.3 og har invistert i en hardbag til denne vogna. Er svært fornøyd med trillekomforten og at den tar liten plass sammenslått, så jeg anbefaler denne vogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå