<3 Milla <3 Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Har noen opplevd at den ikke digitale testen slår ut positivt mens den digitale slår ut negativt ved testing før forventet mens???? er frortvilet, aner ikke hva jeg skal tro nå....
Mon tro.. Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Når jeg testet positivt med svaaaaaaaaaaaaaaaak strek, så slo det ikke ut på den digitale til CB ( gravid/ikke gravid), men dagen etter , da testet jeg med Cb digital med ukesindikator:) Den slo ut! Prøv å smør deg med tålmodighet, Hehe, for det er lett! Når er IKM da`?
lykkeliten_10 Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Jepp, jeg har opplevd det. Fikk en svak strek med en billigtest, tok så en cb med ukeindikator etterpå (ikke morgenurin) som stod ikke gravid. dagen etter slo billigtest ut igjen, fortsatt svak strek, og dagen etter der igjen det samme. Har ikke kommet meg til apoteket for å kjøpe en ny digital, vil så gjerne se det svart på "hvitt", men er nå 5 dager "over", så mye tyder vel på at billigtesten hadde rett.
<3 Milla <3 Skrevet 6. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2010 Godt det er fler ja, synes det var så rart. Hva står IKM for? ny her ser du Håper virkelig den slår ut på morgen urin imorgen, skal til legen. Jeg som var oppe i skyene av glede, blir jo nesten litt redd for å glede seg nå. Jeg har hatt så utrolig mye og sterke mensen murringer i over en uke nå. Men ingen mensen, det var sånn jeg begynte å misstenke det... Og er fryktelig trøtt. Skal kjøpe ny CB ikke digital test idag, og prøve på morgen urinen igjen imorgen. Jeg skal ha mensen den 8 apr, På min bursdag, så det ville vært gøy å få et ordentlig svar til det fin bursdags gave, den beste som finnes i grunn
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 her også=) hadde streker på vanlig test, mens digital var negativ. Tok Digital dagen før jeg skulle ha ikm da lyste den gravid =) Digitale trenger mer hcg. IKm står for ikke kommende mens.
<3 Milla <3 Skrevet 6. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2010 Ok godt å vite, blir spennende imorgen, det er bare å krysse fingrene! Det er vel ingen mulighet for at den ikke digitale ville lyst gravid om jeg var det? Altså den ville ikke slått ut på hcg om det ikke var noe hcg i urinen?
Mon tro.. Skrevet 6. april 2010 #7 Skrevet 6. april 2010 Hei du skulle lest min historie du. Jeg var sikker på at jeg var gravid og at jeg så en svak strek på testen, men på legekontoret ble en negativ. Uansett. En strek på en test vil alltid være en strek, og er det en strek, så er du gravid. Men i de forskjellige testene er det noe som nåler HCG mengden. Det er grunnen til at du slår ut på noen tester, og på andre så vil det ikke slå ut. Den digitale til CB er på 25 mml, og det er omtrent det laveste en test kan gå. Så hvis du skal teste s¨å må du ta den digitale med UKESINDIKATOR. Ikke noen andre, Ikke vits i å kjøpe masse andre tester, når du ikke vet hvilken mml de tar. Jeg tok på kveldsurin forresten , tror ikke det har noe å si med tidspunkt å ta testen, jo nærmere du kommer IKM. Lykke til da!!
<3 Milla <3 Skrevet 6. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 6. april 2010 Men du var gravid? Eller? Jeg synes det er veldig forrvirrende, rett å slett, kansje jeg må smøre meg med litt mer tålmodighet rett å slett! Jeg tok den med ukes indikator idag, ikke med morgen urin, 2 dager før IKM, og ikke digital slo ut 3 dager før IKM. Jeg føler meg gravid da... har jo vært det før, så det er liksom som å gå fyllesyk i 9 mnder hehe, i mitt tilfelle i allefall!
Mon tro.. Skrevet 6. april 2010 #9 Skrevet 6. april 2010 Hehe , ja jeg er gravid, hehe, glemte å si det;) Jeg er 5+6 dager. Ja, men da vet du jo litt hva det går i ! Sender over en forsikitg gratulasjon:) !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå