Chickenmum Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Minstemann på 7 uker har en tendens til å ikke finne roen på kveldstid. Det er ikke skriketokter, men han klager og har endel luft, og vil helst bysses og bæres fra 22 og utover. Tror vi kan stille klokka fast til at han finner søvnen 23.40. ;-) De siste par kveldene har jeg gitt 1/2 ml sukkervann, noe som har gjort at han sovner omtrent umiddelbart. Men så sliter jeg litt med det å skulle gi barnet sukkervann for at han skal sove? Er det greit, eller er det en forferdelig uvane? Han har jo ikke store smerter, men er tydelig overtrøtt og mistilpass. Har prøvd å rugge i vogn, vugge og amme - men ikke interessert.
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Dette er vanskelig:-) Man vet jo ikke om de små har vondt eller ikke, og eventuelt hva som er vondt. Det er ikke gøy å se at de små er så utilpass. Syns du kan gi han litt sukkervann på kvelden hvis det hjelper på. Det er sikkert noe som plager babyen din. Regner jo med at du prøver uten først. Jeg brukte også litt sukkervann til min sønn da han var urolig og gråt på kveldene. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå