Gå til innhold

Ul i dag viste to aktive krabater!!!!!

Stolt mamma!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempeherlig å høre at alt fremdeles står bra til i magen din. Nå er vi en del her inne på forumet som er i godt driv. Det er bra at vi er over kneiken og endelig får oppleve normale svangerskap, og det gir håp til de som enda ikke har fått det til å klaffe. :)

Det er ikke rart at du er nervøs angående graviditeten, med tanke på historien vår. Det er ikke lett å slappe av, selv synes jeg at svangerskapene ikke har blitt det samme etter den første aborten, uansett hvor positive tilbakemeldinger man får. De første dagene føler man seg sikker, men så kommer tvilen snikende igjen. Jeg har en sånn følelse av å ha vunnet i lotto med dette svangerskapet, og går det ikke denne gangen så vet jeg jo ikke om jeg noensinne kommer til å få det til. Ja ja, det er under to måneder til termin for mitt vedkommende, og jeg gleder meg så utrolig til å få babyen ut av magen. Føler at jeg kan passe mye bedre på den der... :)

Gratulerer med gode nyheter på Ul i dag, det gir meg håp også, må vente til neste torsdag for å få tilstandsrapport jeg da! Gått greit å være på jobb idag, har jo vært sykemeldt siden 1. februar, kjenner hodet er slitent og stiv i ryggen, men godt å være i gang igjen også!

Kos deg med gode nyheter og slapp av!

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...