Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jenta vår skal hete Ella, hadde vel egentlig bestemt oss for Ella Sofie men blir litt i stuss når alle sier at Sofie er oppbrukt.

Noen med andre gode forslag, ønsker at navnet skal henge litt sammen sånn at man har mulighet til å bruke begge. Har en gutt som heter Leon Alexander fra før.

Takker for tilbakemeldinger, smådespo:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141684830-mellomnavn-til-ella/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ella er nydelig! Det er Leon Alexander og! :)

Ella Josefine

Ella Madeleine

Ella Marielle

Ella Evelina

Ella Caroline

Ella Nicoline

Ella Olivia

Ella Marie

Ella Isabel

Ella Michelle

Ella Michaela

Ella Savannah

Ella Sienna

Ella Tomine

Ellers syns jeg Ella Sofie er nydelig:)

Ikke oppbrukt i den komb!

Tusen takk for svar:)

Mange fine alternativ. Klarer ikke helt å slå fra meg Ella Sofie enda, syntes det er så fint sammen.....Ikke lett. Har jobbet mye for å endelig lande på Ella, ikke lett når det er ditt eget barn som skal ha navnet og to skal være enig:)

Når hun endelig kommer til oss og vi gir henne navnet passer det nok perfekt uansett:)

Ikkje tenk på om sofie er mye brukt. Ella Sofie var eit fantastisk vakkert navn som eg absolutt syns du kan bruke. Det viktigaste er jo om du liker navnet. og iallefall når du har ella foran så ikkje sofie blir brukt aleine. Kjenner kun ei Sofie her vi bur eg. Ikkje sikkert det er like mykje brukt alle plasser i landet.

Annonse

Vet om to som skal kalle jentene sine Ella Sofie, men de kan jo enda endre mening. Personlig syns jeg kombinasjonen av to mye brukte navn er lite spenstig.

Henger meg på Ella Kristine som en foreslo da jeg syns det passer godt til storebroren.

Ellers foreslår jeg Ella Ofelia/Ophelia for å få inne et litt mer spesielt navn/kombinasjon.

Jeg tenkte det samme som Vannmann. Det må nærme seg at "de aller fleste" jenter med dobbeltnavn, har enten Marie eller Sofie til mellomnavn. Veldig fine navn da, så jeg forstår det godt! Men kan fort tenkes at mange andre Ella'er rundtom har et av de navnene bak.

Foreslår (som noen andre også har gjort) :

Ella Tomine

Ella Viktoria

Ella Fredrikke

Ella Kathinka

Ella Martine

Ella Nikoline

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...