Gå til innhold

Min siste dag på 1.trimester! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synst tiden har gått utrolig fort!! Tenk att i morgen begynner jeg på 2. trimester! :)

Det har gått sååå mye fortere denne gangen enn forrige gang jeg gikk gravid:) Sikkert fordi jeg har vært opptatt med ungen min, pluss att jeg har vært mye bedre denne gangen. Ikke like kvalm som sist!

Andre som skal hoppe over til 2.trimester?? :-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med overstått 1. tri! :))

Selv har jeg noen dager igjen, er 11+2 i dag. Syns de andre ukene har gått fort, men ser for meg at denne uken kommer til å sneeegle seg avgårde!

God tur til 2. trimester og lykke til videre!

Skrevet

Jeg er 2 dager etter deg jeg da...

Kommer inn på fredagen.Synes tiden har gått kjempe fort. Deilig å kunne senke skuldrene litt. Var på ul i uke 10 og kunne se små bein som sprellet vilt. Det var merkelig å se. Da ble alt så mye mer virkelig.

Kos deg på 2 trimester.

Skrevet

er min siste dag i 1. trimester også! :D synes det er kjempestort! :)

fredag skal jeg til første svangerskapskontroll og gleder meg veldig til å få skikkelig bekreftelse på at det virkelig vokser en liten baby inni meg! :)

Skrevet

Gratulerer med vel overstått 1.trimister og masse lykke til videre til 2.trimister nå. Så deilig følelse. Jeg kommer snart. Er i dag 11+0 og har igjen 1 uke her inne. Har på en måte gått fort, sikkert fordi jeg også har vært i fin form og sluppet unna kvalmen:=))). Håper bare denne uka går fort.

Kos deg videre nå.

Skrevet

Rusler over til 2 trimester jeg også :) tiden har gått fryktelig fort sån helt plutselig. I alle fall i forhold til det gjorde i starten :))

Skrevet

Velkommen inn til oss i morgen! Og til dere andre som følger på :) Er inne å sniker fra 2.tri.. ikke helt vant med å være der enda.. hihin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...