Sunshine med småtroll:) Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Tror magen min er fylt med sommerfugler. Har mest lyst til å sette meg under bordet på jobb og grine, rett og slett. Lever den? Hvis den lever, er den syk som sist? huff håper alt er bra nå. Hvis ikke får jeg "trøste" meg med at jeg slipper en fødsel gangen her. Kryss fingrene!
Nat27 Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Det går sikkert fint ) Oppdater oss når du er ferdig da! LYKKE TIL!! )
Sunshine med småtroll:) Skrevet 6. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2010 Det gikk bra:) Var 10 uker på vei som antatt, men skal tilbake om 2.5 uker da de ikke kan se før da om lillen har synlige kromosomfeil. Ble også tatt blodprøve for å sjekke, men legen sa at siden alt så OK ut så var det veeeeldig liten sjansen for at noe skulle skje nå. Hadde det vært samme kromosomfeil som sist så skulle veskeannsamling vises og det gjorde det ikke nå,men for å være sikker så må vi tilbake. Puster uansett lettet ut:D
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 grattulerer så mye da går det nok fiiint denne gangen lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå