Gjest Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Hvilken temperatur skal egentlig småfolk blandes i? Så på den typen fra 4 mndr og der står det 40 grader, men mener å ha lest ett eller annet sted at småfolk 1 skal blandes på 70? Kunne tenkt meg en type som skal blandes på 40, da det er mye enklere på tur... Bruker hipp nå og det er forsåvidt greit nok. Har forsøkt Nan Ha1, den funket dårlig for jenta mi sin mage.. Er småfolk sin mme grei for de som sliter med magen eller er hipp det beste?
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Jeg bruker til vanlig HIPP, den er super. Brukte småfolk ferdig utblandet på tur, og aldri mer! Han gulpet mye, og det luktet fryktelig vondt av gulpen, skikkelig oppkast. Vi tar med Nan ferdigblandet på tur, eller Hipp og termosen.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Hvorfor byttr hvis hipp er grei nok. Den skal vel blandes på 40 eller 50 grader.
Gjest Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Hipp er grei nok, men hun sliter veldig med magen.. Grei nok er ikke bra nok for mitt barn Håpet kanskje noen hadde gode erfaringer med småfolk sin..
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 Jeg skjønner du vil bytte når ditt barn får mageproblemer. Har bare erfaring med at småfolk får gulpen til å lukte skikkelig vondt. HAr du prøvd Colette? Den skal vel blandes på 70 grader den også, men kan hende det går greit å blande i 40 grader på tur?
Gjest Skrevet 6. april 2010 #6 Skrevet 6. april 2010 Nei, jeg har ikke prøvd småfolk og collett.. skal høre med helsesøster først, om hun kanskje kan begynne med litt velling. Har hørt flere som har hatt positive erfaringer med at barna har blitt bedre i magen av det
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 6. april 2010 #7 Skrevet 6. april 2010 Sønnen min fikk litt velling fra han var 3,5 måned. Hvor gammel er babyen din? Bruker du malt i melka?
Gjest Skrevet 6. april 2010 #8 Skrevet 6. april 2010 Babyen min blir 4 mndr om litt over en uke! Snakket med helsesøster og vi ble enige om at hun skal få litt velling for å se om hun blir bedre i magen. Har brukt malt i melka, sviskesaft og nå til slutt laktulose, alle med middels effekt! Blir nok en henvisning til barnelege også, helsesøster syns hun har slitt lenge nok med magen nå! Takk for svar
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 6. april 2010 #9 Skrevet 6. april 2010 Håper det hjelper litt med velling da. Lykke til:-)
Void Skrevet 6. april 2010 #10 Skrevet 6. april 2010 Min lille fikk vondt og ble hard i magen av Hipp. Måtte bruke masse malt. Hun tåler derimot vanlig Nan kjempegodt. Får bare litt malt i frokostflasken. Søtis er tydeligvis helt motsatt av de fleste flaskebarn her inne, siden hun har det best med Nan og verst med Hipp... Vi har prøvd Collett også, men det var så stress å kjøle ned fra 70 grader.
Gjest Skrevet 7. april 2010 #11 Skrevet 7. april 2010 Jasså ja, det var greit å vite Har ikke forsøkt vanlig nan siden hun nettopp var født, men da fikk hun jo bare bittelitt.. Skal forsøke nan igjen tror jeg, men først skal vi ha en prøveuke med nutramigen! Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #12 Skrevet 8. april 2010 Nan og hipp funker ikke her. Men NAN H.A (den på apoteket) funker drit bra og nå er han ikke hard i magen lenger. I sverige selges disse til 89 svenske på MAXIMAT. på apoteket i norge koster de 150kr pakka!!
Venter på lilletulla Skrevet 9. april 2010 #13 Skrevet 9. april 2010 Samme her. Har fosøkt alt... og bare NAN HA1 som lillemann ikke kaster opp eller får vondt i magen av. Har fått henvisning til barnelege.. synes den er så dyr så lurer på om det går an å få den på blå resept. Men går ikke det, så TUSEN TAKK for tips om at den koster 89 SEK i sverige! Det er jo helt supert!!
Venter på lilletulla Skrevet 9. april 2010 #14 Skrevet 9. april 2010 Anonym: Hvor i sverige og hvilken maxi mat kjøper du det på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå