Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det flere her i min båt??Jeg startet på progynova nå på lørdag (påskeaften)Skal til på første fryseforsøk,holder til i porsgrunn.Har en sønn på 15 mnd som kom til på første ivf.Er så spent,skal ringe og avtale ul i dag,får vel greie på litt mer da.Har allerede glemt hvordan denne prossesen var,men er spent,og ønsker meg selv og alle andre her inne lykke til!!!Hadde vært gøy om det var flere som jeg kan følge som er i samme uke som meg:)

Fortsetter under...

Heisann!!Godt å høre at det er flere.Jeg snakka med klinikken i dag.Skal på ul først kommende mandag,og kunne kanskje sette inn egg torsdag eller fredag,så dette gikk raskere enn jeg hadde trodd!!spennende!!Gleder meg veldig...Ja dette er mitt første fryseforsøk har 6 egg på frys så jeg håper vi kan bruke noen av dei ,og at ting går bra..Har du barn fra før???

Hei igjen :-)

Så spennende da kanskje jeg får innsett i begynnelsen av neste uke jeg da :-) Jeg har en datter på 8 år fra før, men ikke med min nåværende forlovede. Min datter fikk jeg på den "vanlige" måten, men pga svangerskap på utsiden av livmoren mars '09 så kan jeg ikke på den vanlige måten dessverre, men håper det går bedre denne gangen :-)

Jeg har 2 + 1 på frys jeg og er veldig spent på om de overlever opptiningen, men jeg håper som vanlig :-)

Lykke til og håper vi kan følge hverandre gjennom dette :-)

heisann hååååper!!!!

Er spent på denne opptiningen jeg også,kan jo hende det blir ett problem,men må vel prøve å ikke ta sorgene på forskudd!!

Er en spennende og litt slitsom tid vi har i møte,men det er godt en kan inn her å tømme seg litt:)

Siden du begynte litt før meg på progynova får nok du satt inn egg tidligere enn meg,for meg var det snakk om torsdag eller fred!!

Jeg har forberett meg på at dette kan ta litt tid denne gangen.Sist fikk jeg inn ett egg å ble gravid på det,tror de pleier å sette inn 2 når det er frys.Men min mann ønsker bare at vi setter inn ett,så vi ikke risikerer å få tvillinger:)

Men lykke til så langt ivertfall:)

Annonse

Hei!

Ul i dag etter å ha gått på progynova i 12 dager.. Alt såg greit ut, så d blir forhåpentligvis 1.fryseforsøk på oss til "frædda`n" ;-)

Satser på at det skal vokse 2 små spirer i min mage dette året!!!Masse lykke til til dere alle!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...