Nydlige datter09-spire2010 <3 Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Hvis jeg tror selv jeg har sopp i underlivet? Jeg er ganske sikker på at det er det siden det KLØØØØR å er vont når jeg skal tørke meg etter jeg har tisset og også ganske sårt og rødt.. Det kan vel ikke skje noe om jeg tar en kur med vaginal stikkpille??
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Hei. Nei du må ikke til legen. Gå på apoteket å kjøp en kombipakning (er billigst) med canesten stikkpille og krem. Stikkpillen skal settes om kvelden men du må føre den inn med fingeren istedet for aplikatoren. Blir du ikke bedre etter noen dager ville jeg tatt en tur til legen med en urinprøve for å sjekke uvi. God bedring. Vet hvor VONDT det kan være m sopp inf.
Marika:):) Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Man skal vel ikke ta stikkpillen dersom man er gravid... Les pakningsvedlegget, så er du sikker.
Hanna30 Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Jo, det bør man. Men man skal ikke bruke applikatoren.
MC81 Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Nei du må ikke til legen for det. Kjøp deg en pakke med stikkpille og krem! Du skal ikke bruke aplikatoren, men bruke hånda da du setter den inn. Men stikkpilla er ikke farlig for babyen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå