Gå til innhold

Da er både påsken og rugingen over

Anbefalte innlegg

Etter en dramtisk posetiv test fredagen før påske, begynte jeg å akseptere at vi hadde klart å bli gravide. Siden jeg hadde blødniger testet jeg annenhver dag, og hver gang ble svaret: gravid. Men så kom langfredag, blødningene tiltok, og jeg kunne ikke komme meg rakst nok til et apotek på påskeaften for å kjøpe flere tester. Slo til med en digital test til og med, og jeg ble skuffet da det sto "ikke gravid" i displayaet :( Så en liten uke gikk vi rundt med troen på at det endelig hadde klaffet igjen, men så var det altså slutt.

Da er det bare å ringe sykehuset i morgen å si i fra. Og da blir det vel ikke noe forsøk på oss før etter sommerferien, hvis de fortsatt insisterer på 3 mnd. pause, da er vi jo rett før fellesferien "sukk".

Ja, ja, jeg får finne noe annet å tenke på i mellomtiden. Nå begynner "folk" å mase om det ikke er på tide med nr. 2 snart. "Arg" jeg trodde det skulle føles lettere og litt mindre frustrende på søsken forsøk, men det er fortsatt vondt å ikke kunne klare å lage barna våre på "naturmetoden" :(

Og det er tøft mens det står på. Men det å se inn i et par knall blå, snart 2 år gamle øyne hver dag, minner oss på at det er verdt det. Og det er den tanken jeg må avslutte hver dag med, ellers mister jeg troen og håpet...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...