Knotten :) Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Jeg er gravid i uke 9 nå og ble sammen med barnefaren i desember. Fikk jo sjokk når testen var positiv,men jeg orker ikke tanken på å ta noe abort. Barnefaren sa og at han syntes det var altfor tidlig,men han støttet meg 120% uansett hva jeg gjorde og sa at dette skulle gå bra. Så for 2 uker siden var vi på en fest med jobben hans,og han spurte meg om vi skulle gå for å få barn (han hadde ikke drukket) men at det da kom til å bli flytting på oss begge to før babyen kom. Og så gikk han rundt å sa det til venner og kollega. I går prøvde jeg å ringe han,men null svar å få. Så fikk jeg en melding om at han ikke hadde dekning,og at tekstmeldinger var bedre. Han sa at han hadde ikke tid til noe forandringer i livet sitt. Han hadde tross alt jobben, 2 unger fra før og "fritiden" sin. Han ville gjerne være sammen med meg,men han hadde ikke tid til meg heller.... HALLO!!!!!!!!!! Og det med babyen....Ja,det kunne jeg enda gjøre noe med.. Syntes han virker som en iskald jævel. Jeg har en sønn på 4 år fra tidligere,og jeg skal vel for gudskyld klare å ta meg av 2 unger.. Fikk melding av han i sted der han skrev at han med glede tok seg av ungen på fulltid hvis det var det... Noen som har noen råd??????
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Hmm, merkelig at du ikke har fått noen svar her. Misunner deg ikke situasjonen!! Hvordan går det? Kan det være at denne faren lider av en personlighetsforstyrrelse, eller til og med spaltet personlighet? Hehe, sorry, men det høres jo unektelig slik ut! Han høres jo ut som han ikke helt vet hvilket ben han skal stå på...enten må han ta en avgjørelse nå med en eneste gang, og så stå for den resten av livet, eller så får han la det bli opp til deg og så finne seg i det uten å mukke. Fy faen for en behandling altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå