Kicam Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Hei! Jeg er ei jente som prøver å bli gravid. Jeg og min samboer prøver, men har ikke blitt gravid enda.. Noen som kanskje kunne tenke seg å prøve å finne ut av når jeg blir gravid? Jeg er født 28.03.89 min samboer er født 05.07-84
Kicam Skrevet 6. april 2010 Forfatter #2 Skrevet 6. april 2010 Hadde vært utrolig hyggelig hvis noen kunne sett på meg:)
Kicam Skrevet 6. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2010 Anyone? Kunne virkelig trengt å få litt svar:)
zassy☆ Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Hei Kicam, ville bare si at jeg har sett på deg, men får ikke opp noe konkret liksom, føler at det blir å skje omveltende ting rundt deg nå, men er ikke så sikker på at dette gjelder barn..er det andre forandringer i luften? Ellers kom mai opp som en viktig måned, men heller neste års mai. Ettersom det ble såpass usikker så tør jeg ikke si så mye mer rundt dette akkurat nå. Kanskje jeg kan prøve igjen en annen dag å se om det dukker opp mer da! Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå