Tyren78-09+12 Skrevet 6. april 2010 #26 Skrevet 6. april 2010 31 år, samboer og bor i Trondheim. Fikk vår første sønn i august. Han er også verdens vakreste..hehe Og krevende(kolikkunge)...men det prøver jeg å glemme i de øyeblikkene jeg får verdens skjønneste smil..sukk..
Julenissens klossmajor Skrevet 6. april 2010 #27 Skrevet 6. april 2010 Jeg er 18, bor 3 timer unna Tromsø ( På ei øy som heter Skjervøy). Er forlovet og vi fikk ei nydelig datter 02 januar 2010 Hun kom 11 dager før termin
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 6. april 2010 #28 Skrevet 6. april 2010 jeg er 24 år,bor i Drammen med samboeren min og lille gutten vår:) Han er født i august (termin i november), 12 uker for tidlig. det var en tøff tid,bodde 7 uker på sykehuset.men alt har gått veldig bra:) han veide 1360 g og var 38 cm. i dag er han litt over 8 kg,og 65 cm:) nå er han snart 8 mnd (5 mnd korrigert). han spiser grøt og fruktmos 2 ganger om dagen,og mme til de andre måltidene. han har spist grøt i 1 mnd ca. har aldri ammet han,mistet det lille av melk jeg hadde etter 4 uker på sykehuset,selvom jeg pumpet 2-3. hver time... men han og vi har stor kost oss med flaska og:) Nå gleder vi oss til 17.mai, vår og sommer
Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 6. april 2010 #29 Skrevet 6. april 2010 Jeg er 20 år, og bor i Sandnes. Bor sammen med samboeren min, gutten vår, og hunden vår på 2 år.. Lillegutt ble født 01.10.2009, fem dager etter termin. han var 3542 gr og 50 cm lang. Nå er han 6 mnd og 8600 gr og 67 cm Han er en utrolig rolig og blid gutt
Romeren Skrevet 6. april 2010 #30 Skrevet 6. april 2010 Straks 27 år gammel, med en gutt på 4,5 måned. Jeg er samboer, og bor i Bergen! Er student.
Kortslutning Skrevet 6. april 2010 #31 Skrevet 6. april 2010 Jeg er 25 år, og fikk ei lita jente i august. Vi har nok vært heldige, for jenta er rolig og sover hele natten. (Krysser fingrene for at det varer) Jeg er fra vestlandet, men bor nå på Lillehammer og trives kjempegodt her:) Foreløbig er det bare min datter, jeg, faren og en katt i huset. Men planen er at det skal komme en unge til rundt august neste år:)
November_rain Skrevet 6. april 2010 #32 Skrevet 6. april 2010 Jeg er straks 38 år, og har 2 barn. Storebror er en aktiv krabat på snart 2 1/2, og lillebror som nå har blitt 5,5 mnd. Minsten er en krevende baby, og vi sliter litt både med søvn og mat. Heldigvis ser det ut til at han begynner å roe seg litt nå, så vi koser oss bare mere og mere. :-) Vi og sambo bor i Oslo.
magica og lille tryll ♡ Skrevet 6. april 2010 #33 Skrevet 6. april 2010 Jeg er 34 år, bor i Vestfold, og mamma til vakre, lille tryll som nå er 9 mnd. Er også gravid på nytt (ooops ;o) ca 13 uker. Hehe... Blir travle tider ;o) *kremt* les:travlere...
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 6. april 2010 #34 Skrevet 6. april 2010 33 år gammel og gift i snart 7 (urk! Som tiden går...). Etter 5 års prøving var jeg plutselig gravid, gitt. Etter et relativt problemfritt svangerskap kom lille tigergutt til verden 26. nov. (hadde ikke lyst til å forlate sin mor, må vite, men de flinke doktorene fikk da skåret ham ut). Siden graviditeten gikk såpass lett, var det vel bare rett og rimelig at jeg skulle få en skikkelig skrikerunge og slettes ikke noen sove-baby :-) Slet en del med kolikk i starten, men det er jo over nå. Fremdeles er det en del sutring, og han unner ikke sin mor mange timene med sammenhengende søvn, men det må da gå seg til. En gang... Jeg er vel også en av dem som synes det er kos med baby, men som gleder meg til han blir litt større. Har vært mye å-få-dagene-til-å-gå-slik-at-vi-er-en-dag-nærmere-bedre-tider, dessuten ser jeg fram til å kunne gjøre litt mer sammen med ham. Hva gjør man med en baby, liksom? Pupp, kos, kose-babling, Bleieskift, trene på gym-matta og... tja, that's it. Men for all del, jeg koser meg jo med lille umuliussen, og elsker det lille nusket over alt her i verden. Ellers er jeg også ækt trønder-pi, og ROOOOSENBORG er selvfølgelig laget!!! :-D Og så må jeg ikke glemme vårt første barn, i hvert fall ble hun behandlet som det. Stakkars lille voffen vår er nå utvist fra senga, og synes nok lillebror får i overkant med oppmerksomhet. Men er en snill og god "søster". Nå som knøtten har startet litt med grøt, er det selvfølgelig stas å slikke bort grøtrester i ansiktet... Ikke akkurat etter mors ønske det da, men... Uffda, dette ble visst langt... Sorry, damer! Men en veldig bra tråd :-) Alltid gøy å bli mer kjent med dere dib'ere.
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 7. april 2010 #35 Skrevet 7. april 2010 Vi giftet oss i 1996, og fikk barn i 1997, 2003, 2007 og minsten i juni 2009. Jeg syns det var tøffere/slitsomt å få to tette, da det er godt mellomrom mellom de tre første. Men nå begynner det å gå seg til, minsten kryper, sitter av seg selv, reiser seg opp etter møbler. Ser fram til at vi får han til å gå, for da blir det enklere å være ute og leke i hagen (slipper å krype og bli skitten og bløt). Nå nyter jeg de siste 5 mnd med permisjon før jeg begynner i 100% jobb igjen. Siden jeg er 45 år blir dette siste barn og permisjon på meg, så nå prøver vi bare å kose oss. Gruer meg allerede til å sende han i barnehagen, men slik er det med hver baby (for min del):
Tingeling&guttaboyz Skrevet 7. april 2010 #36 Skrevet 7. april 2010 Så fin tråd, spennende å se:) Jeg er 32 år og bor i Oslo. Har 2 gutter på hhv 3 år og minste på 4,5 mnd.
knerten09+ knerteline11 Skrevet 7. april 2010 #37 Skrevet 7. april 2010 29 år og har vært gift med mannen i 2,5 år. Knerten er om få dager 9 mnd gammel. Og vi storkoser oss. Hadde en del startvansker med både det ene og det andre og synes vel det først ble ordentlig kos med knerten når han var ca 5 mnd. Men nå storkoser vi oss, og han er bare verdens mest sjarmerende lille gutt. Han er viljesterk og sta som både mor og far er, hehe. Og superaktiv. Sitte på fanget er bare tull i all fall. Her skal vi farte rundt og reise oss opp etter alt hvor man kan få et lite tak med hendene. Finner vi en trapp er det og veldig stas å klatre litt i, men det har vi ikke hjemme, så det får vi bare gjort når vi er på besøk.
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 7. april 2010 #38 Skrevet 7. april 2010 Jeg er 25 år blir 26 før tulla fyller et år. Har ei jente som ble født 12.12.09 og er forlovet med pappan. Hun er straks fire mnd og er den godeste og nudligste tuppelura ever! ;O) he he.. Vi bor i vestfold (larvik) sammen med en liten pus. Så er en fin familie på fire.
X10ne Skrevet 7. april 2010 #39 Skrevet 7. april 2010 Jeg er 32 år og har en datter som fyller 4 måneder i dag. Vi er en familie på 5 - to voksne, ett barn og to katter. Bor i Oslo. Livet er en bergogdalbane for tiden med opp- og nedturer om hverandre. Heldigvis er datteren vår veldig omgjengelig og lett å ha med å gjøre, så det går mest opp :-)
tinus med jente06,gutt10 og?12 Skrevet 8. april 2010 #40 Skrevet 8. april 2010 Jeg er 30 år,har en datter som blir 4 om en uke og en sønn på 6 uker. Bor i Krokstadelva like utenfor Drammen.
Overraskelsen Skrevet 8. april 2010 #41 Skrevet 8. april 2010 Jeg er 28, og jeg og samboeren fikk vårt første barn i begynnelsen av august. Vår tresomme familie bor i en middels stor by på østlandet, og trives med det. Mye ammetrøbbel i starten her og, men det løste seg til slutt Lillemann er et lass med sjarm om dagen, og jeg kan nesten ikke fatte at jeg har vært med å lage noe så fint! Bare han kunne sove litt lenger av gangen, nå :-b
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 8. april 2010 #42 Skrevet 8. april 2010 Jeg blir 29 år senere i år. Gift på andre året og har ei jente som blir 4 i juli og en liten tass på 10 mndr:) Vi bor i Sandefjord.
weh85 Skrevet 9. april 2010 #43 Skrevet 9. april 2010 Hei,jeg er 25 år. samboer og bor i oslo. Vi har verdens flotteste sønn på 6 mnd. På natten er han fredelig og sover, men på dagen krever han mye oppmerksomhet. Han vil jo alltid leke med mamma eller pappa
meandmylittle Skrevet 9. april 2010 #44 Skrevet 9. april 2010 Jeg er 25 år og bor i Porsgrunn med mann ( gifter oss om 1 mnd), hund og lillegutt på 8 mnd og blir 9 mnd 17 mai:-) Hadde en perfekt fødsel, men hadde lite melk, så har har det gått i mme hele veien og trives med det:-) Lillegutt har hatt kolikk i ca 5 mnd og sov ikke en natt før han var 6 mnd, men nå er han så rolig og fornøyd og da er vi lykkelige:-) <3 Stortrives som mamma, kunne ikke hatt det bedre<3
E, T & T og ei te Skrevet 9. april 2010 #45 Skrevet 9. april 2010 Jeg er 27 år, bor i trondheim med min samboer og to barn på 4 år og 8,5 mnd Har hatt en stooorartet barselstid, og gruer meg til å begynne på jobb igjen. Bedagelig småbarnslivsstil passer meg egentlig ganske godt, hehe
desemberbaby_09 Skrevet 9. april 2010 #46 Skrevet 9. april 2010 Jeg blir 28 år senere i år. Er gift med verdens beste, snilleste og mest tålmodige mann. Sammen har vi 2 nydelige gutter, storegutt som blir 6 år i neste mnd. og lillegutt som er 5 mnd. Vi bor i mo i rana. Jeg stortrives som mamma og jeg koooser meg masse i permisjon:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå