Gå til innhold

Hvem er dere her inne?

Anbefalte innlegg

Gjest Kira06
Skrevet

Har en rolig kveld nå (jippi!), og da titter jeg som vanlig innom her. Og ble litt nysgjerrig på både hvor mange "brukere" vi er her og hvem det er.

Det er jo mange av dere som svarer og skriver innlegg titt og ofte, men i den ammetåken jeg befinner meg i (kan man fortsatt bruke det som unnskyldning etter seks mnd?) tar jeg meg selv ofte i å tenke ting som "søren, hvor gammel var babyen hennes igjen" og lignende. Så hva med en liten presentasjon av oss som er her inne? Men selvfølgelig ikke så detaljert at det går på bekostning av anonymiteten... Jeg starter, så får vi se om noen slenger seg på.

Jeg er 31 år, og fikk mitt første barn i midten av september. Verdens flotteste datter, men også blant verdens mest krevende.. hehe! Vår familie består av min datter, min samboer og vår hund (som jeg har lånt navnet til for å lage nicket mitt*s*). Vi bor rett utenfor Drammen, og har bodd her i 2 år.

Da er jeg spent på å se om noen flere slenger seg på:)

Skrevet

Endelig fått lille snuppa i seng,så da kan jeg ta meg en kikk her jeg og:)

Nærmer meg fort 27 år, stolt mamma til verdens nydeligste jente som er født i slutten av november:) Bor sammen med samboeren min i Ålesund,men er opprinnelig fra sør-vestlandet. Her har vi bodd i 3,5 å og trives med det:) Også med i familien er en ytterst spesiell katt, som er liiite interessert i det nye tilskuddet til familien!:)

Skrevet

Eg er snart 31 år, har to gutar :)

Bur på vestlandet :)

Skrevet

Blir 26 år til sommeren, har en nydelig go`gutt som ble født i midten av desember! Bor sammen med samboeren min utenfor lillestrøm, har også en liten hund på snart 4 år, Han er en reserve forelder for gutten våres ;O) (Tror han selv iallefall)

Skrevet

Hei. Jeg er snart 28, egentlig fra skien, men bor og bodd i oslo i mange år. Er samboer og har fått en fantasktisk sønn som er 6 mnd idag. Han endte tilslutt som en oktoberbaby etter 16 dager over termin :)

Skrevet

Hei :)

Jeg sitter her hjemme og tralter og ser på hvilke klær vi har fått i str. 74, så jeg vet hva snuppa trenger nå som hun nå snart må gå over fra str. 68 til 74. Da blir shopping når lønna kommer på fredag :P Ellers er vi forkjøla her i hus. Både jeg og jenta vår hoster og snufser.

Om meg: Jeg bruker fortsatt ammetåken som unnskyldning selv om jeg ikke ammer lenger. Jeg er glemsk, og spør ofte samme spørsmål om igjen, som jeg spurte for 15 minutter siden. Uff!!

Jeg blir 27 år om ca. 2 uker. Er nordlending som flytta fra vestlandet like før jul (derav vestlandsfanden)og tilbake til nord-norge (bodøtraktene). Her har vi det meste av vår familie som stiller opp og hjelper til med alt mulig.

Jeg er utdannet fengselsbetjent og bor sammen med min samboer som også er fengselsbetjent.

Sitter litt for mye foran pc'n, mens huset fylles av rot :P men jeg er god på skippertak!

Snuppa vår ble 6 måneder idag:) Grattis med babyene vår septbaby 09 :)

Skrevet

Hei på dere!

Jeg er 32 år, samboer, og har to skjønne gutter.

Eldste blir 3 nå i mai og yngste var 6 mnd for 2 dager siden.

Skrevet

Jeg er nettopp blitt 32 (oi... gammel begynner jeg å bli). Bor litt nord for Oslo. Har som så mange andre, verdens nydeligste gutt... han er snart 5 mnd.

Skrevet

Jeg er snart 29 og fikk mitt første barn i midten av desember! Vi var så heldige å få VERDENS VAKRESTE lille jente, tenk det ;) Hun blir altså snart 4 mndr og har uten tvil vært sjefen i livet vårt i den perioden! Tror jeg signerer Kira06 her, vi har også en av de mest krevende babyene i verden...(men akk så god :))

Jeg kommer fra byen med Norges beste fotballlag, ja- nemlig Rosenborg!

Ellers er jeg fryktelig lat for tiden... Skulle jo begynne å trene så fort ungen var ute, men den gang ei! Jaja, i morgen kanskje...

Gjest Kira06
Skrevet

Skal ikke kverulere på hvem av oss som har den vakreste eller mest krevende babyen, men må nesten vise min avsky mot Rosenborg:) Heia Stabæk... haha!

Skrevet

Jeg er 34 år, gift og bor i Oslo.

Har en liten gutt født i slutten av november, han er altså snart 4,5 måneder. Han går under kallenavnet Knerten som han het da han lå i magen.

Vi hadde masse ammeproblemer i starten, men etter at vi gikk over til flaske har det meste falt på plass.

Jeg er spesielt opptatt av flaske/mme og barn og søvn. Men ser jo også at nå som vi skal begynne med fast føde, så blir det et stadig viktigere tema. Jeg satser på hjemmelaget og i stor grad økologisk.

Har fått mange gode tips og råd her inne. Mange oppegående damer samlet på en plass! :-)

Gjest eelis+kian
Skrevet

Jeg er 20 år gammel, og bor i Tromsø. Har selvfølgelig den fineste gutten i hele verden :-) Jeg er singelmamma, og kunne ikke hatt det bedre. Gutten min ble født 14. oktober, så han er snart 6 mnd. Tiden går jammen fort når man har verdens snilleste lille klump!

Skrevet

Jeg er 33 år, gift og bor i Bergen. Lille gullet mitt er 6,5 måneder og har kommet inn i den alderen hvor hun krever mer. Men samtidig som det er slitsomt er det også kjekt å få sett persoligheten hennes, som begynner å komme frem :-) Hun ble født med hastesnitt etter en lang og komplisert fødsel, barselstiden ble ikke noe bedre, så ammingen gikk rett vest. Hun har fått mme på fulltid siden hun var 4 dager gammel og det funker kjempebra for oss. Og pappa er kjempeglad for å få mate :-) Gullet vårt er et lite mirakel som har kommet inn i livet vårt etter 4 års prøving, flere spontan aborter, hormonkurer og et mislykket IVF forsøk.

Jeg er spesielt opptatt av kosthold, og lager all babymat selv. Så jeg skriver nok mest på de innleggene som har med mat og flaske å gjøre. Andre ting har jeg ikke noe peiling på, og da er et supert å ha dere flotte og erfarne damer å spørre! Akkurat nå er det mye tull med søvnen, så leser alt jeg kommer over av søvnråd.

Skrevet

Jeg ble akkurat 32, er gift og vi fikk det første barnet vårt,ei jente den 27.oktober:) Har også en pus på snart 12 år, som er mer redd enn sjalu på Vesla! Stakkar liten. Vesla vokser og utvikler seg fra dag til dag, og det er så spennende! Vi har kjøpt masse fine sommerklær nå, til den pene småbabyen vår:D Hun er så skjønn, verdens fineste her også:D

Skrevet

Og her kommer gamlemor... på 38, som ble mamma for første gang for litt over 5 måneder siden til en skjønn gutt, født på Halloween. Han tar hensyn til sin gamle mor, tror jeg, for han er absolutt ikke vanskelig å ha med å gjøre. Og er stort sett blid som en sol. Men han viser viljestyrke, og det er jo bare bra. Jeg stortrives i morsrollen, men dessverre går tiden altfor fort... Vi bor i Oslo med pappa'n.

Skrevet

Jeg er 29 år. Fikk verdens beste gutt i slutten av november. Samboeren min og jeg bor litt utenfor Oslo med bebisen vår og en liten hund på to år.

Storkoser meg hjemme i permisjon med Dutte og voffsen. :-)

Skrevet

Jeg er 27år, vært gift i 7år, og har barn.

Gutt på 5, jente på 3,5, og lille mini (gutt) på 11mnd.

Bor på østlandet :)

Skrevet

Er 25 år, og bor i Sandefjord sammen med mannen min, hunden vår og den snille gutten vår som er mnd ;)

Er også flaskemamma,og stortrives med det ;)

Skrevet

Jeg er 24år og bor i Bergen. Har verdens beste samboer som dessverre jobber alt for mye, så jeg sitter alene hjemme stort sett hver eneste kveld. Da har man god tid til Dib :) Vi har sammen en helt nydelig datter på 7,5mnd. Hun er så snill og blid og sover hele natten og har gjort det siden hun var 4mnd. Og så har vi en pitte liten hund som er kjempestor i kjeften og bjeffer på alle og spesielt når det ringer på døren eller min samboer kommer hjem fra jobb om natten. :P Han har blitt kjempeglad i tulla og kommer løpende til hvis hun lager en lyd, men er samtidig litt redd for hendene hennes, og holder seg litt unna så hun ikke får tak i pelsen hans.

Skrevet

Jeg er 28 år (om ca to uker), gift og bor i Bergen. Har to gutter, en på 2 år og en på 6 mnd imorgen. Storkoser meg hjemme i permisjon nå som smilet til minstegutten kommer mer og mer fram. Var litt slitsomt de første månedene, men nå er det bare kos:)

Skrevet

Er 22 å har samboer og en liten gutt på rett over 5 mnd :). Vi er alle bosatt i vindfulle Bodø. Lillegutt er ganske så sta og VET hva han vil til enhver tid så her er det nok å henge fingrene i hele dagen. Men når han sover natta gjennom får vi samlet energien så da går det greit.

Skrevet

Jeg er 29 år og bor litt utenfor Bergen og hadde ikke trodd jeg skulle havne inne på Småtroll 0-1 år igjen, men her er jeg :-) Min mann og jeg har sammen fått 3 nydelige gutter som nå er 7,5 år, 5,5 år og minste som blir 3 år om et par måneder, og da skulle vi liksom ikke få flere barn, men oisann....slik gikk det ikke ;-) Så nå har vi også en skjønn liten jente på 7,5 mnd som til tross for sin unge alder allerede har tvinnet sine tre eldre brødre fullstendig rundt lillefingeren sin.

Vesla er en aktiv liten sak, men også rolig i den forstand at hun alltid har vært flink til å leke alene og ikke krever så veldig mye av oss (nr 3 var en high-need baby, så alt annet blir vel enkelt). Vi har slitt en del med søvnen, og det er fortsatt ikke helt bra, men blir gradvis bedre. I motsetning til mange andre synes jeg det er deilig at babytiden går fort unna slik at vi lettere kan finne på ting sammen hele familien.

Skrevet

Jeg er 32 år, samboer og har to fantastiske gutter!

Storebror blir 3 år i mai, og lillebror ble nettopp 7 mnd :)

Skrevet

31 år, mor til ei snuppe på 8 år og en snupp på litt over en måned:O) Syns jeg er så heldig som har verdens beste og vakreste barn!!!;))) Jeg også... Bor i Trondheim med min herlige samboer::))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...