Vannmann35 Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Vesla på snart 10 mnd. har i løpet av de siste 2-3 ukene gått fra å være et skikkelig altetende matvrak, til plutselig å spytte ut all mat, og bare ville ha pupp... Hva skjer? Hva kan jeg evt. gjøre? Hun ammes fortsatt ca hver 3 time, men jeg har jo prøvd å kutte og gi henne mat i stedet, men det avvises da. Ble rasende i dag da jeg hadde lagd mat til henne, hylte og skrek og knep igjen munnen. Tilbød til slutt pupp - da spiste hun godt...
Vannmann35 Skrevet 6. april 2010 Forfatter #2 Skrevet 6. april 2010 Dytter denne litt. Ingen som har erfaring med dette?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 hmm...kan jo rett og slett være god gammaldags matnekt på gang? De kan jo være ganske så sta og sære på den alderen der ihvertfall;) Eller evt tenner / sykdom (vond hals f.eks..lukter ånden hennes annerledes enn normalt?). Ikke så lett å vite alltid, men jeg vet ihvertfall at vesla mi har dårlig apetitt på fast føde hvis hun har vondt i halsen eller plages m andre ting som f.eks tenner..
Vannmann35 Skrevet 7. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2010 Kan sikkert ha noe med tennene å gjøre ja.. Hun har fått to tenner nå, og det er jo mulig det er flere på vei. I dag har hun fr øvrig spsit både frokost og lunch, så håper det hele var et forbigående stadie. Synes det er vanskelig å vite hvor mye jeg skal amma, contra å gi fast føde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå