Gå til innhold

Hun vil plutselig bare ha pupp... 10 mnd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla på snart 10 mnd. har i løpet av de siste 2-3 ukene gått fra å være et skikkelig altetende matvrak, til plutselig å spytte ut all mat, og bare ville ha pupp... Hva skjer? Hva kan jeg evt. gjøre? Hun ammes fortsatt ca hver 3 time, men jeg har jo prøvd å kutte og gi henne mat i stedet, men det avvises da. Ble rasende i dag da jeg hadde lagd mat til henne, hylte og skrek og knep igjen munnen. Tilbød til slutt pupp - da spiste hun godt...

Skrevet

Dytter denne litt. Ingen som har erfaring med dette?

Skrevet

hmm...kan jo rett og slett være god gammaldags matnekt på gang? De kan jo være ganske så sta og sære på den alderen der ihvertfall;) Eller evt tenner / sykdom (vond hals f.eks..lukter ånden hennes annerledes enn normalt?). Ikke så lett å vite alltid, men jeg vet ihvertfall at vesla mi har dårlig apetitt på fast føde hvis hun har vondt i halsen eller plages m andre ting som f.eks tenner..

Skrevet

Kan sikkert ha noe med tennene å gjøre ja.. Hun har fått to tenner nå, og det er jo mulig det er flere på vei. I dag har hun fr øvrig spsit både frokost og lunch, så håper det hele var et forbigående stadie. Synes det er vanskelig å vite hvor mye jeg skal amma, contra å gi fast føde...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...