Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Det er nå 5dager siden jeg tok haste ks...men jeg bare lurer litt på i forhold til renselsen...hvor lenge blødde dere? her om dagen kom det masse blod når jeg hadde tissa også når jeg tørket meg var det store blodklumper på pappiret....hva er det? bør jeg være bekymret? ikke hatt det etterpå. Takk for svar!!!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Renselsen varte ca. 5 uker hos meg, tror jeg. Blødde mye i begynnelsen, særlig første døgnet, men det avtok etter hvert. Dersom du er engstelig kan det være greit å ringe og spørre. Er jo ganske lenge til 6-ukerskontrollen... Unødvendig å gå og spekulere, selv om jeg er temmelig sikker på at det ikke er noe galt :-) Og, btw, gratulerer med nyfødt baby!
Lillemor&Gutta Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Varte vel sikkert ca 5 uker her og. Mye 1-2 uker etter så ble det bare mindre og mindre. Hadde nok blodklumper av og til di første dagene. Du trenger ikke være bekymret så lenge du ikke har verken feber eller noen andre sykdomstegn. Alt er normalt og renselsen er så utrolig forskjellig fra kvinne til kvinne.
Gjest Kira06 Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 Gratulerer:) Jeg hadde det på akkurat samme måte som deg, så tror ikke du bør bli bekymret. De første dagene på sykehuset blødde jeg voldsomt mye, men det ble mindre og mindre. Disse blodklumpene du snakker om hadde jeg masse av de første dagene, og litt av etter at jeg kom hjem, utrolig guffent egentlig. Er usikker på akkurat hva det kommer av, men fikk høre at det er koagulert blod. Og det er nok vanlig å blø mer når man sitter på do, fordi da slapper man av slik at det renner. Husker ikke helt hvor lenge jeg blødde, men husker godt at jeg ble bekymret fordi jeg plutselig begynte å blø mer igjen ettter noen uker. Men fikk beskjed om at det var normalt. Så etter min mening høres det ikke ut som om du bør bli bekymret, selv om det ikke er noe hyggelig med alt dette blodet. Så lenge såret ditt gror fint, og du ikke har feber (infeksjon), tror jeg du bare må ta tiden til hjelp. Lykke til fremover med den lille, og velkommen til vår "skravleverden":)
♥Bubble♥ Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 Om jeg ikke husker feil (er 11 år siden jeg hadde KS) så blødde jeg i 3 uker først, kom ofte koagulert blod (klumper i varierende størrelser) så holdt det opp i 2 uker så kom noe jeg tror var "sårskorpen" (en stor "blodklump") til enten snitte i livmoren eller morkaken, etter det kom det brun utflod i en uke. Var omtrent som nå etter jeg har født normalt. Tror ikke at du trenger å bekymre deg om du ikke får feber eller store smerter. Håper du ble litt klokere Lykke til med keiser Emil
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 6. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2010 Takk for svar jenter,jeg sluttet fort å blø med de to første gutta,men husker ikke helt hvor lenge det varte da men...da fødte jeg jo vaginalt så nå er liksom alt dette noe nytt og noe en ikke har erfaring med og da dukke jo ? opp hehe....Takk,virker som en hyggelig skravleside dette,blir artig å følge med litt i mellom amme runder og andre familiere ting siden vi nå er 5 i familien;-)Emil og jeg storkoser oss;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå