Gå til innhold

Noen som skal igang denne uka!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så fint at vi er flere som starter samtidig da.

Dette er mitt andre søskenforsøk, så jeg vet hva jeg går til. Er dette første gangen? Hvor hører du til?

Artig å følge hverandre.

Hører til i Tromsø, Har snuppa derfra i 2007. Vil gjerne at hun skal få et søsken.

Like greit å være fersk i dette. For meg har det vært litt forskjellige plager på hvert forsøk. På de tre forsøkene med snuppa og det ene søskenforsøket har jeg hatt forskjellige plager. Gir meg ikke fordet.

Vi får følge hverandre i prosessen. Det gjør det i allefall lettere.

Annonse

Velkommen til denne tråden, spennende med flere som er i gang :)

Ja ventetiden er så kjip, føler dagene drar seg avgårde sååå tregt. Godt å kunne lese litt her inne om andres erfaringer mens man venter, men er sååå utålmodig etter å starte selv nå. Er du fornøyd med RIksen så langt? Skal ha uttak/ innsett sannsynligvis uke 18 har jeg fått beskjed om.

Ventetid er noe dritt synes nå jeg, men det er godt når man kommer i gang. Da blir den ikke så uutholdelig synes jeg.

Få høre om Riksen... Er ikke superfornøyd med UNN og tenker på å bytte sykehus hvis det ikke går denne gangen.

Har alle gangene jeg har fullført sittet igjen med en følelse av å være på samlebånd. Sist runde ble forsøket avbrutt fordi det de hentet ut var tomt. Ikke enkel beskjed å få det. Sa da selv til dem at dette gikk for fort. Når jeg ble gravid med snuppa gikk jeg på sprøyter i 21 dager, og på det avbrutte forsøket hadde jeg sprøyter i bare 9. Var ikke klar for opu i det hele tatt.

Jaja, det er mye man må stri med i disse prøverørstider.

Hei! Jeg starter på spray på torsdag. Vet ikke helt om jeg gleder meg, eller gruer meg. Det er en skrekkblandet fryd å skal i gang med dette nå. Det er vårt første forsøk, og vi hører til i Tromsø.Jeg lurer på hvordan jeg vil takle et mislykket/avbrutt forsøk. Jeg blir tante til en liten jente i begynnelsen av mai, og kan tenke meg at nedturen vil bli stor dersom vi ikke lykkes. Åsså gruer jeg meg jo fælt til uttaket... Er faktisk livredd for dette... jeg svimte nesten av under kontrastrøntken av egglederne, og regner med uttak blir MYE værre.... snufs...

Heia!!

kan jeg spørre hvorfor du ikke er fornøyd med UNN i tromsø?? jeg skal dit på torsdag nemlig..

Jeg ligger litt før dere, går på spray nå ( begunte den 18 mars)

Ønsker dere som starter med spray nå lykke til:-) skal vel sikkert begynne med sprøyter torsdag om alt er som det skal..

*siw*

Lever i håpet: Det går bra. Under uttak er du godt medisinert og du får slappet godt av. De er veldig profesjonelle og gir deg mer hvis du trenger det.

Siwro: Jeg er nå på mitt 5 forsøk i Tromsø. 3 med snuppa og nå på runde 2 med søsken. Begge gangene har jeg tatt opp med dem at de har litt lite empati. De er så profesjonelle at de ikke ser mennesket. Vet at det er andre som ikke føler dette. Jeg er en "Vanskelig" pasient. Krever svar på spørsmålene mine, har litt å si om prosessen, i tillegg er jeg vanskelig å stilmulere noe som gjør at jeg går der lenge før de ser fremgang. Dette gjør dem nok litt frustrerte. Tenker også at etter så mange forsøk så kan det være lurt å bytte klinikk da de har forskjellige regimer.

Så jenter, først spray i morgen, kan ikke si jeg gleder meg..

Annonse

Hei alle sammen.

Nå er jeg i gang med sprayinga og som vanlig er jeg kjempekvalm og har hodepine. En dusj var det som skulle til før kvalmen kom og etter andre dusj så kom hodepina. Det murrer litt ekstra, men jeg holder nok ut. Nå sutrer jeg litt, men håpet jo at det skulle være litt annerledes denne gangen.

Noen andre som er plaget ???

Bare 19 dager til sprøytestart..

Ja kjenner meg igjen etter bare 3 dager! Trodde ikke det skulle merkes noe så kjapt jeg da.. Har hetetokter, hodepine og er så utrolig var på lukter! Plagsomt, blir småkvalm av ingenting, tåler knapt parfymelukt fra folk jeg møter på gaten.. Skal ikke klage da, men syns kvalmen kom litt for kjapt ;)

God helg, endelig vår og varme fra solen! Skal nyte fridager og spraye i vei. Klar for sprøytene kjenner jeg, selv om det er 14 dager til. Har hørt at symptomene skal roe seg litt da. Stemmer det??

<3~~<3~~<3 det stemmer det for meg i allefall. Derfor man ser frem til å begynne å stikke. Fikk sprøytene i dag, så nå ligger de trygt lagret i kjøleskapet.

Her er det husvaskehelg fordi vi får besøk i neste uke, men godt å holde på med noe for å holde kvalmen i sjakk.

Jeg startet med spray i går, tirsdag. Dette er vårt første forsøk, så er litt spent på hele prosessen og hva vi har i vente framover. Men det er godt endelig å være i gang, og krysser alle fingre og tær for at det skal gå bra.

Blir spennende å følge med denne gruppen framover, og dele eventuelle opplelvelser og erfaringer. ;)

Lykke til alle sammen! Tvi, tvi! ;)

Jeg starter på lørdag 17.4! Gleder meg til å komme i gang! Dette er vårt første forsøk og vi hører til på riksen. Beregnet uttak i uke 21. Så jeg skal gå maaaange uker på spray... Jaja, jeg satser på at jeg er vinner av en runde uten særlig bivirkninger;)

Så fint at vi er flere som er i gang på samme tid selv om vi ikke er i samme uke. Dere skal se at vi ender opp samtidig likevel.

Jeg er treig i utviklinga, hehe, sånn at det tar veldig lang tid før eggene mine utvikles. Gikk på en smell tidligere denne uka, så nå er jeg sykemeldt 50 % Med en toåring i hus er det tungt å være kvalm og sliten hele tiden.

Eller ser jeg frem til å begynne å stikke den 28. april. Selv om jeg denne gangen har kombinasjonsdoser skal jeg nok overleve dette. Ikke morsomt å stikke 2 ganger hver dag, men det går nok greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...