Lise* Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Det begynner å bli en stund siden det hyggelige treffet på Yayas i begynnelsen av mars. Nå er det vel på tide med et nytt treff. Har kan alle være med, enten du er 30- eller 30+! Er det noen interesse for et nytt treff?
Sommerjente87 Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Jeg er også med! Noen som har noe forslag til sted vi kan være?
Scarlet82 Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 Hei! Dette høres kjempe hyggelig ut! Jeg har ikke fått vært med tidligere, men artig å treffe andre i samme situasjon =) Hva med DUS? Veldig lite men går greit om det blir reservert på forhånd da det er veldig fullt der.. Linn-Jeanett
stripete sjiraff Skrevet 13. april 2010 #10 Skrevet 13. april 2010 Kanskje jeg tør å være med også:-) Litt skummelt med folk jeg ikke kjenner, men har jo veldig lyst til å treffe andre kommende Oslomammaer! Kjenner flere av dere hverandre fra før eller?
Lise* Skrevet 18. april 2010 Forfatter #12 Skrevet 18. april 2010 Husk å melde deg på i tråden som heter "påmelding til Oslotreff". Vi sees!
Sagastar Skrevet 18. april 2010 #13 Skrevet 18. april 2010 Hvis du tør, tør jeg ;-) Er ganske ny i Norge og Oslo, kjenner ingen blivande mamma her i byen så det høres veldig intressant ut med en treff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå