Junigutt 2010 <3 Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Heisann alle dere:) Jeg begynner å komme så langt at det er tid for å kjøpe inn saker og ting.. (må bli ferdig med all handling før mai pga eksamen..) Har termin i midten av juli! herlighet.. Det er ikke lenge igjen til gutten vår er ute hos oss! Jeg lurer derfor på om noen har erfaringer med madrasser... Jeg er vedlig usikker på pris og kvalitet.. Er de billige madrassene dårlige? Har lyst at lille gullet skal sove godt om natten... Noen som kan hjelpe? Har forresten vært mye å sett på nettsiden www.kidsandcare.no, mye greit der synes jeg.. Noen erfaringer? Setter pris på svar
En til! Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Til førstemann har vi brukt madrassene til Ikea (ikke den billigste - men en springfjærmadrass til ca 500,- - tror den het Vyssa), der får man kjøpt overmadrass óg (flere varianter, fra 100,- til 400,-) - og denne kan vaskes i maskinen på høy temperatur. Så har vi brukt Ikeas tisselaken mellom over- og hovedmadrass. Dette beskytter hovedmadrassen mot lekkasje fra bleien og plutselig omgangssyke... Kommer til å kjøre ny madrass til babyen i magen, det blir nok Ikea denne gangen óg. De er rimelige - men jeg synes kvaliteten er veldig god.
Junigutt 2010 <3 Skrevet 5. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2010 Okei Takk for svar! Bor i Tromsø, så er laaangt til Ikea! Har desverre ikke mulighet til å handle der. Har sett på en på reflex ( springfjærmadrass) til 1000,- Men skal se litt på flere, men den ser veldig grei ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå