vårlille<3 Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Har ikke helt funnet ut hvordan dette funker jeg skal til legen i neste uke. Men til da hadde d vært artig å følge med hvilken uke jeg er i. Er nå 6+2. På barn i magen står det at jeg da er inne i min 7 svangerskapsuke? mens på de andre nettsidene står det at jeg er i min 6. Er det slik at når jeg er 6+2 så er jeg i min 7. og når jeg er 7 uker på vei så går jeg inn i min 8 uke? Håper noen kan hjelpe meg
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 ja det er frustrernde forskjeller på de enkelte sidene det er sikkert og visst!!!:s men ja..du er 6 fullgåtte uker og 2 dager inni din 7 uke....altså som bim sier din 7 svankerskapsuke;)
vårlille<3 Skrevet 6. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2010 åh, takk for hjelpa jeg får følge bim sin uke til uke enklest
lykkeliten_10 Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Jeg har lurt på det samme, men trodde jeg hadde funnet svaret. På babyverden sine side står det: Uke 4-> 4+0 til 4+6 dager..... Så nå er jeg like forvirret igjen... hehe
vårlille<3 Skrevet 7. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2010 rart at alt virker så forskjellig. liker og følge med på alle sidene fordi de har tillegsinformasjon er så spennede dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå