Gå til innhold

faderrullan asså!!!!:(

★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

nå som jeg har klart å holde panikken i sjakk siste tiden og faktisk begynt å tenke at dette går bra...ja da begynner jeg å blø friskt blod!!

slitsomme greier....det er sparsomme blødninger men syns jeg så noe som lignet på små korn?? ingen smerte bank i bordet!!

jeg er ikke panisk nå heller....ble så sliten av å være redd hele tiden så har tatt ting for det det er siste tiden nå...ikke noe jeg kan styre uasnett...men må jo si at jeg ble litt små nrvøs og grufull til ul sm er nå på onsdag....men er glad jeg slipper vente lengre til ul nå som denne blødningen startet....

har jo vært brunt,honninggult og mørke brunt om en annen nå i tre uker....skal ihvertfall be om en grundig sjekk hos gyn.å finne ut hvor disse rare blødningene kommer fra for jeg blir SPRØ snart.....!!

Fortsetter under...

ja stjernoye det er på tide det roer seg nå!! blir gal snart...det er veeeeldid sparsomt men det er der like irriterende hver gang...føler jeg alltid må ta meg bind for da holder jeg ting i sjakk.....moralen er den samme som når det regner: hvis jeg drar med meg paraply så ka du banne på at regnet holder seg vekk;)

får bare vente til i morgen...må til lege idag...han har dessverre ikke ul apparat:( jaja...skal bare 3 timer på jobb før ul i morgen......

takk for støtten jenter!men må vel gå bra nå vel??? er 10 uker i dag....xxxxxxxxxx

Annonse

hei T!

Huff da...ikke noe hyggelig dette....forstår du blir redd!

Den rare honninggule utfloden har jeg og...av og til nesten litt rosa/fersken...men det blir ikke brunt så vet ikke om det er blod eller bare rar utflod...

Dette er til å bli sprø av....

Lykke til vennen!!!!

Forstår godt at man er nervøs, det er ikke en selvfølge for alle at det gå bra, og det er vel derfor vi er under dette forumet også...

Min utflod er også honningfarget, men håper det er helt normal utflod...

Lykke til i morgen tøysekoppen, det går nok bra skal du se :)

takk skal dere ha igjen jnter!!var hos legen idag og han kommentert at her var det baby på vei...det kunne han visst se...hehehe:) hyggelig det da...så det var første kommentar;)

på jobben fikk jeg slengt i meg med engang at jeg hadde lagt på meg hehehe:) ikke sett de på over en mnd...

krysser alt for morgendagen....blødningen er helt stoppet opp bank i bordet...så ikke vet jeg hva dette skal være for noe...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...