Gå til innhold

litt utenom tema, men navneforslag til katt?

Anbefalte innlegg

Jeg skal få en maine coon jente kattunge om en mnd. Maine coon katter er den største katterasen i verden. Den ligner mye på en skogskatt og også en gaupe med lange dusker på ørene slik gauper har. Jeg skal få en hunn katt. Tenkte på alt fra norrøne navn til shakira, presilla (har en sønn som er elvis fan), marge, men heller mest mot norrøne navn.

Vil ha ett lett navn å utale, slik som pus Men vil ikke kalle henne bare pus. Hun jeg skal ha er mørk i fargen litt svart sølv, men har bittelitt rødt og bittelitt hvitt.

noen forslag?

Fortsetter under...

vær snill og bruk dyrenavn og ikkje eit typisk menneskenavn. det ødlegger for mange. Veit om mange fine navn eg kunne tenke meg å bruke på eit barn, men som eg ikkje gjer alikevel fordi nokon eg kjenner har brukt navna på hunder og katter.

Annonse

Frida

Sofie

Tilde

Stine

Live/a

Siri

Astrid

Elida

Embla

Synne

Solveig

Ylva

Alva

Ingrid

Hedda

Liv

Ida

Signe

Liker best menneskenavn på dyr jeg :) Vet om en hund som heter Shakira, og må si jeg syns det er litt harry...

Sunnfjordmor venter fjerde:

Jeg hadde ingen problemer med å kalle datteren min Olivia, selv om naboen hadde en katt som het det samme... Så for min del kan folk kalle dyrene sine akkurat hva de vil:)

Annonse

Takk for masse gode forslag, har skrevet ned mange på ett ark. Syntes også shakira er litt harry når jeg fikk smakt litt på det. Muskat og Lynx var bare super bra. Vet ikke hvilket jeg skal velge, men takk for forlagene. Tror det blr en av de 2 siste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...