faceplant Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Jeg skal få en maine coon jente kattunge om en mnd. Maine coon katter er den største katterasen i verden. Den ligner mye på en skogskatt og også en gaupe med lange dusker på ørene slik gauper har. Jeg skal få en hunn katt. Tenkte på alt fra norrøne navn til shakira, presilla (har en sønn som er elvis fan), marge, men heller mest mot norrøne navn. Vil ha ett lett navn å utale, slik som pus Men vil ikke kalle henne bare pus. Hun jeg skal ha er mørk i fargen litt svart sølv, men har bittelitt rødt og bittelitt hvitt. noen forslag?
Guttemamma75 Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Du kan jo kopiere mitt kattenavn (også til en maine coon) : Freia som i freia melkesjokolade for hun er så søt!!!!
Meg og knoll&tott Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Umulig å si... Kommer an på ka som lyder best i deres ører, men jeg anbefaler ett navn som inneholder S. (bokstaven altså). Skal vistnok være mye lettere for katten å høre navnet sitt da! Men, vi har en Tigaro, og han hører han og:D
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 En kamerat av meg har en maine coon, og hun heter Safira.
* 5 om dagen * Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 min maine coon heter Gucci...en stolt frøken,som passer til navnet :-)
Nå da? Skrevet 5. april 2010 #6 Skrevet 5. april 2010 Grattis med Maine Coon!! Har selv en diger hann som vi kaller Enzo. Jeg har en forkjærlighet for navn med Z i... Hvis vi skal ha en hann til, skal han hete Diezel, så en hunn.... kanskje Diz? Lykke til med navnevalg!
LadyLuck & Skrevet 5. april 2010 #7 Skrevet 5. april 2010 http://www.catmine.com/cool_cat_names.htm (google.. lol) kan jo kalle henne opp ettter et album du liker.. etc?
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 5. april 2010 #8 Skrevet 5. april 2010 Jeg elsker maine coon puser:) Flottere katter finnes ikke. Har hun ikke et navn fra oppdretter da? Eller er det helt ubrukelig? Norsk katt eller import?
faceplant Skrevet 5. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 5. april 2010 Takk for gode forslag. likte gucci og diesel og enzo. Kanske det er lurt å bruke ett navn med s eller z i. Hun er norsk
Gjest Skrevet 6. april 2010 #10 Skrevet 6. april 2010 jeg synes at Poppy er et utrolig søtt og sprøtt navn )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå