Dea89 Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Hei jeg har mistet mensen og jeg er ganske ung, vært hos legen og gått på provera i 3 omganger. Fått mensen etter dette, men når jeg slutter på disse tablettene får jeg ikke mensen igjen. Fikk heller ikke EL mens jeg gikk på provera. Er det noe jeg kan gjøre for å få eggløsning? For man får vel ikke EL uten å ha mensen? noen tips, vær så snill trenger hjelp:)
Ladybug~N&E Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 er du under utredning eller er det fastlegen som skriver ut provera til deg? synes du skal kontakte en gynekolog eller få legen til å henvise deg til en. når det gjelder slike ting så har ikke fastlegen så mye han skulle ha sagt. hos gyn så kan de sjekke om hvorvidt du har eggløsning eller ikke. når det gjelder det å få el uten mens er jeg mer eller mindre usikker på. eggløsningen kommer jo først og mensen får man jo fordi livmora ha gjor seg klar til å ta i mot et befruktet egg og når det ikke skjer så kommer jo mensen. men har man ikke mens så gjør jo heller ikke livmora seg klar til å ta i mot egg og da spiller det jo fint liten rolle om man har eggløsning eller ikke. få tak i en gynekolog. da får du sjekket hva som foregår inni der!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå