Gå til innhold

Kan kirurgi fjerne cellulitter på lår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter hurtig vektoppgang to ganger pga medisiner er lårene mine ødelagte uten overdrivelse.

Bare appelsinhud. Kan man få det bort ved hjelp av plastisk kirurgi?

Fortsetter under...

Skrevet

Nei! Å begynne å operere på det er det verste du kan gjøre!

Skrevet

men kan cellulitter trenes bort da?

Skrevet

Nei det kan ikke opereres bort desverre :( Har allerede sjekket det opp selv ;)

Men noe jeg har giort som minsket problemt var en slik "body wrap", men det holdt ikke lenge. Gjorde det 2 ganger rett før sommeren + drakk mye vann, det HJALP !! Hadde en fin sommer i bikini da :)

Der finnes jo masse kremer på markedet men at alt nesten er tull vet jo alle... Bortsett fra en som har hjulpet meg og mange i min krets, den billigste av de alle vell og merke ;) Grønn tube, loreal perfect slim tror jeg den heter. Står på badet orker ikke gå å se nå :) Selges på H&M, vita osv.

Viktigt å få i gang blodsirkulasjonen på de aktuelle områdene først. På tuben er det en slik massasje rulle du skal bruke før du påfører kremen.

Den syntes jeg ikke virket, men så fikk jeg et tips av en lege at jeg skulle kjøpe meg en slik spikermatte som er så inn nå å ligge med baken/lårene på den en halvtimes tid så smøre godt inn kremen. Auuu, men kan tro det fungerte.. Gjør det morgen og kveld og har tatt bilde før jeg begynte for 3 uker siden, du ser forskjell ja!!

Så blir det en body wrap før bikinien skal på ;)

Skrevet

Jeg prøvde kopping etter å ha lest noen her inne hadde gjort det,og det hjalp! Hadde nesten ingen cellulitter igjen etter to ganger med kopping. Gjør vondt,men verdt det...

Skrevet

Hva er kopping?? Hvordan gjør man det?

Annonse

Skrevet

Er en liten kopp,som de drar over rompe og lår,den suger dem ut liksom :) Google det du,er ikke så flink til å forklare...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...