Gå til innhold

Hvite dørkarmer, men sandfargede dører... Vil det se dumt ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, bør dørkarmene males i sandfarge også? Skal sies at tak og vegger også er hvitt.. Tenkte det ville blitt fint med noen dører som "bryter" litt! .

Hadde i utgangspunktet tenkt til å ha hvite dører også, derfor dørkarmene er malt hvite. Frister lite å male de på nytt, men må man, så må man ;)

Dette er forøvrig i en lang gang/hall med dører til stue, bad, soverommene og kjøkken

Så, noen meninger?

Fortsetter under...

Skrevet

Høres mye friskere ut med hvite dører, men av egen interesse så syns jeg at dører med farge blir feil. Ytterdører liker jeg derimot med en sterk blåfarge eller noe, men det er fordi det bare er 1 av den.

Kan bli litt mye med fargede dører inne? Sandfarge er jo også en traust farge syns jeg.

Men nå vet jo ikke jeg åssen dere har det hos dere. Det kan jo bli knallfint for alt jeg vet.

Mal ei stripe med sandfarge på døra. Så lar du det være i noen dager, så kanskje det kan hjelpe på valget?

Skrevet

Jeg syns ikke de dørene var fine, men om du skal ha det er det nok best med hvite karmer.

Skrevet

Hehe, ok! Smaken er som baken ;) Men, det var jo fint du synes det var best med hvite karmer ;)

Skrevet

Hvordan er takhøyden og størrelsen på rommene? Om det er smått, så kan det kanskje fort se rotete og traust ut. Ikke min stil. Dette er jo noe dere og de som vet hvordan det ser ut hos dere si sin mening om. Legge ut bilder av ganga deres?

Annonse

Skrevet

Karmene bør absolutt være hvite ja. Vanseklig å mene noe uten å vite helt hvordan det sr ut, men jeg tror det kan bli stilig jeg! Spesielt siden veggene også er hvite, greit med litt "farge".

Skrevet

Karmer og lister bør ha samme farge som døra.

Vi har hvite dører og hvite lister/foringer. problemet er at hvite, ferdigmalte dører faktisk ikke er helt hvite. Ser egentlig ganske rart ut, så vi må male opp igjen listene/karmene.

Sandfargede dører vil jeg ikke anbefalle til hvite karmer iallefall. Da ser de "skitne" ut

Skrevet

Mange meninger, men det er jo bra :)

Det er høyt under taket, og ca 2 meter i bredden.. Er en lang gang med 5-6 dører til bad, soverommene, kjøkken og stue faktisk.. Har tenkt til å ha dører med glass i til stue og kjøkken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...