Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir gal av sånt.

Har ventet på påskeegg hele påsken, altså EL. Tror dere det kom noen EL da? Nei...

Kan det stemme? Begynte å teste på dag 10 som vanlig.

Pleier å gå veldig bra det altså. Har hatt EL hver måned siden jeg sluttet på pillen for 1.5 år siden. Syklus på ca 28 dager.

Hva kan grunnen være til at ikke EL kom nå da?

Må si sist TR var litt rar også. Bare mange dager med spotting og så 3 dager med full mens og så slutt.

Kan jo ha noe med feil-testing å gjøre selvfølgelig, men jeg har gjort det på samme måte som ellers også.

Hjelp, har dere noen idèer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen EL her heller. Har lange sykluser på 30 til 34 dager, men påvist EL tidligere,- hver gang. Har dobbelttestet med billigtest og cb.

Har ingen idè om hva som kan gjøres, men ingen periode er lik sies det. Skulle likevel gjerne hatt en oppskrift som både framskyndte og som gir stor sannsynlighet for EL.

Skrevet

Æsj, det var dumt. Ingen av fått EL. Hmmm.Kanskje kan det være sjanser allikevel denne måneden, nare at testene ikke fanget opp El?

Må liksom ha et håp når IKM nærmer seg.

Flere som har tips, forklaring eller noen trøstens ord?

Skrevet

Håp må vi ha:). La oss lete etter tegn og glede oss! Kjenner jeg har trua selv om det ikke er like sterkt som sist gang. Om vi så blir skuffet er det "bare" til å ha nedtelling til neste EL. Har vurdert bidronning dersom mens kommer neste periode, men har også hørt at den kan være med på å forskyve EL, som om jeg ikke har lange nok sykluser fra før.....

Likevel, når man leser om jenter som har blitt gravide rett før/etter mens er det vel håp for oss også dersom vi øver jevnlig...

Svar får vi vel neste uke, spennende!

Skrevet

har dere stressa mye? eller ventet for mye på den, det kan faktisk utsette EL.. bare et lite tips :-)

Skrevet

Trodde det bare gjaldt mens, men det høres jo sannsynlig ut det du skriver. Får prøve å roe ned til neste periode. Hvordan kan man overstyre indre spenning/glede?

Skrevet

Samme her...ingen el er påvist på CB el test! Hmmm! Gledet meg slik tilå se det smileyfjeset på testen. Ja ja, jeg tror jeg har el i dag ut i fra kalkulasjoner. Har også sett litt på pernille info om hvordan man kan se på utfloden når man har el....har i alle fall forsikret meg litt. Har kost oss i påsken og fikk pree-seed glidegrem i posten i går....så kanskje!

Hvis ikke så har jeg et tips, som jeg fikk av tanta mi i helgen. Hun påstår at hun ble gravid av å gå på nattlysolje...den er egentlig beregnet på pms plager. Fåes kjøpt på helsekost! Hvis ikke så anbefalte hun bare å ta det med ro, og slutte å prøve....lettere sagt enn gjort!

Har hørt at el ikke alltid finner sted, stod i bruksanvisningen på billigtestene. Får håpe vi alle får,eller har eller hatt el og at det klaffer for oss!

Lykke til videre!

Skrevet

Det høres jo rimelig ut dette her....

Er nattlysolje tabletter eller olje elelr te?

Kanskje det var innlysende at det var olje? Nei vet ikke jeg...

Uansett har dere nok rett i at stress er bare negativt,men det er jo ikke veldig enkelt å unngå da......

Vi har også kost oss i påsken og håper det går bra for oss alle sammen til slutt...IKM uke 15.....

Skrevet

Har kjøpt nattlysolje i kapsler og wy. Kanskje jeg burde kjøpe bidro også..., men er ikke helt sikker på hvilken effekt den har... Ikm lørdag uke 15, så får vi se om det var bortkastede penger eller ei... Skal på fjellet en uke nå, og skal IKKE ta med test. Bare glede meg over hver dag med sol og ski...

Lykke til lykkeliten 1 :)

Skrevet

Lykke til til deg også Lillegutt ønsker lillesøsken :)

Og takk for tipset:)

Skrevet

Takk for det! Og lykke til og kos deg på fjellet!

Hvis det ikke klaffer for meg denne perioden, så kommer nattlysoljen tilsendt i posten om litt! =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...