Gå til innhold

Hmm, festeblødning??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om noen har lest mitt forrige innlegg så var jeg ganske sur fordi jeg etter et dobesøk i dag tidlig fikk besøk av tante rød. Nå har hun dratt igjen tydeligvis, for har ikke sett no til henne etter da.. Ikke noe blodspor på papiret når jeg har vært på do.. Var litt småbrunt 2 ganger etter det, men ikkeno mer. Og jeg har flydd på do og tisset i hele dag! :S Mulig jeg blir litt påvirkelig av alle her inne, og venninna mi som var på besøk som er 6 uker på vei.. Hehe.

Syns dette er litt rart. Har ustabil syklus. Ligger på 24-28 dager mellom hver syklus, og i dag hadde det blitt 22 dager.. Pleier alltid starte med brun utflod et par dagen i forveien. Hmm, jaja.. Kan jo bli lettere gal av dette. :P

Lurer på om noen her har hatt festeblødning noen gang, og hvordan det var og hvor lenge det varte isåfall.. Er jo selvfølgelig det jeg håper at dette er. Men ser det an i noen dager til før en evt test. Når kan man isåfall teste seg?? Skal jo ha mensen fra onsdagen av og utover om det er 24 dager i denne syklusen min..

Mvh Lundie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette med festeblødning lurer jeg også på :)

Skrevet

hmmm...kan være både begynnende mens eller festeblødning dette i grunnen...er ikke no lett å svare på disse innleggene siden det kun er en test som kan svare deg....og den vil nok slå ut positiv nå om du er gravid og du har ikm onsdag,,,,ikke nødvendigvis men de er ganske sensitive nå om dagen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...